etsin jo valmista kimppakämppää tai mahdollisesti henkilöä jonka kanssa "perustaa" kimppakämppä :D
olen töissä käyvä 22v mies,
tällä hetkellä asun kirkkonummella, mutta yksin asuminen alkaa kyllästyttämään, ja kirkkonummella asuminen kyllästyttää vielä enemmän :D
mutta asuntoja on niin hankalaa saada tai kaikki on liian kalliita, joten olisi mukavaa jos jostain löytäis kämpän ja mukavan kämppiksen, olisi seuraa ja saisi kulut puoliksi:
Kimppakämppä espoosta
5
715
Vastaukset
- Marii
Ei ole varaa kämppään, mutta vaikutat aika mukavalta. Ehkä voitaisiin jutella joskus. Tykkään miehistä.
Hei
Oletko saanut jo kimppakämppä? jos ei ottaa yhteittä charly.mulenga@hotmail.com tai puh 0458640202- Np
Heippa! Kiinnostaisko sua muuttaa mukavan 19 vuotiaan naisen alun kanssa Nummelaan todella siistiin ja tilavaan asuntoon? Mulla koulua nummelassa jäljellä vielä vuosi, jonka jälkeen ajatellut itsekin muuttaa kimppakämppään espooseen/helsinkiin.. Jos kiinnostaa niin kirjotellaan lisää: kamppisvihti@gmail.com
- sampoveli
Olis tarjolla kimppakämppä Espoon Tuomarilassa hyvien kulkuyhteyksien varrella.
Huone on 14m2 ja kuuluu 87,5 m2 kolmioon. Toisessa huoneessa on n,30 nainen ja minä itse majailen muutamina päivinä olohuoneessa kun hoitelen välillä 7 vuotiasta lapsenlastani.
Jos kiinnostaa niin yhteys on sampo.niiranen@saunalahti.fi - Ggffflll
Moi! Etitkö viel ? Etin ite jotain jonka kaa ettii kaksioo helsingistä :) yhteystietoi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833