vuodesta toiseen esiintyy sinkkuna täällä

kirotusvire

Todellisuudessa aina ollut parisuhteessa. Tekis melkeinpä mieli kertoa kenestä miehestä on kyse.

10

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yök

Joo, sellaisia miehiä on. Tiedän yhden, josta sai oikein kaivaa esiin tiedon siitä, että mies on tiukasti naimisissa, oli ollut jo kymmeniä vuosia. Luultavasti ei edes kerro muutaman kerran treffikumppaneille avioliitostaan. Selvä homma mihin se mies pyrkii. Minunkin rintoihini mies tarrasi kiinni eka treffeillä. Meinasin lyödä. Johtajamies ja yo-koulutus.

Ilmeisesti hänellä ei ole nyt profiilia täällä.

• komme

Tyypillinen nainen. "johtajamies ja yo-koulutus" naisten mielestä se takaa että nyt on herrasmiesseuraa?
        Miksi menisi kertomaan naisille että on naimisissa, ei kai sentään niin tyhmä ole kun kerran tarkoituksella naisia naruttaa.

• Yökkis

Jep! Turussa ainakin pyörii yksi tällainen vanhempi setä...

• piia-pikkanen

ja tuusulassa yks, vuosimallia71.

• typerä....

Tiedätkö mistä edes puhut.

• käry tuleee käymään

no voi voi kun pelottaa käräyttä huijjarit...mitähän syytteitä sinulle siitä muka tulisi?? Mitä ihmeen suojelijoita te naiset olette? Olet osasyyllinen jos tiedät mutten paljasta, tai ota yhteyttä ylläpitoon. Itse käräytän joka ainoan sata varmasti...ihan piruuttani! häh siitäs saavat huijarit!

• TerveYhteiskunta
        käry tuleee käymään kirjoitti:

no voi voi kun pelottaa käräyttä huijjarit...mitähän syytteitä sinulle siitä muka tulisi?? Mitä ihmeen suojelijoita te naiset olette? Olet osasyyllinen jos tiedät mutten paljasta, tai ota yhteyttä ylläpitoon. Itse käräytän joka ainoan sata varmasti...ihan piruuttani! häh siitäs saavat huijarit!

Niin käräytän naisasioista minäkin.

• Mimminen73

Kyllä niitä riittää, miehet haluavat parempaa matchia, kun on "sinkkuna" sivuilla tai missä vaan. Ensin itketään, että voi kunpa löytyisi ystävä joka ei kajoaisi hänen liittoonsa. Mutta kun varattujen on hankala tavata toisiaan missään ja päivälläkin huono, niin sinkkunainen sopii mainiosti kuvioon. Sillä on kämppä ja peti tarjota satunnaisiin petileikkeihin. Nimim. kokemusta on

• HeikoillaVesillä
    • LuomaNy

Juu, Soilan mies on "sinkkuna" viestiny 24:ssä jo vuosia... On oikein koskettava hänellä elämäntarina, nyyh. Käy muutaman kerran xxx ja sit uutta vonkaamaan.
      Biker03 ja Intruder_man on profiilit. Heppu asuu Hämeenlinnassa.
      Mitä lie tykkäisi Soila, jos tietäis tai appiukko Pena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2825
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2713
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1590
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe