Täälä kirjottelee 22v ravintola alan tytsy jolla haaveena ollut aina päästä toimistotöihin! Oon suorittanut palveluvastaavan tutkinnon ja töitä tehnyt kolme vuotta tällä alalla. Nyt alkaa taas kevään haut kouluihin ja pitäis ottaa ittiä niskasta kiinni ja hakea! Viime vuonna hain myös mutta sitten jänistin kun olis pitänyt siihen haastatteluun mennä. Kaikki tuntuu puhuvan ettei sillä alalla ole töitä ja koko ajan valmistuu kamalasti uusia jotka sitten jää työttömäksi. Sitä tässä oonki pohtinut kun nyt oon vakituisessa työsuhteessa että onko sitten turhaa opiskella jotain uutta jos ei ole niitä töitäkään. Aaaaargh ei kai se auta kun hakea taas ja mennä siihen haastatteluun ennen kuin sitä huomaa vielä kuuskymppisenäki hääräävänsä samoissa hommissa ja sinne ne haaveet sitte meni. Mutta toisaalta olishan tässä vielä vuosia jäljellä..
Hei
Kanervankukkanen-
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111