Vaimoni kauko-Aasiasta

Mauri-antero HKI

Hän tulee viikon kuluttua lopullisesti suomeen asumaan. Nyt loppuu tämä reissaaminen ja voimme vihdoinkin alkaa elämään normaalia parisuhdetta. Onneksi hänellä on hyvä koulutus ja työpaikkakin, joten ei tarvitse kenenkään katkeroituneen suomalaisen pohtia, että joku vie työpaikan. Mutta enhän minä hänen kanssaan toki koulutuksen vuoksi ole vaan hänen kauneutensa ja sen pyyteettömän rakkauden ja kunnioituksen sekä luottamuksen vuoksi jota hän osoittaa minulle joka päivä. Joka aamu kun herään päätän, että yritän olla hänen arvoisensa ja teen kaikkeni tämän suhteen eteen. Hän on aivan mahtava ihminen ja olen vain niin onnellinen, että meinaan pakahtua. Kai se hänen elkämänkokemuksensa tekee hänestä niin aidon. olen todella ylpeä hänestä

5

195

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteinen kielenne ?

Onko se ruumiinkieli ?

• Mauri-antero HKI

Hän on koulutukseltaan tohtori. Sellaisen koulutuksen saa yliopistosta, kun opiskelee ahkerastio. Hän on matemaatikko. Luonnollisesti kielemme on muutaman kerran viikossa ruumiinkieltäkin, mutta muulloin puhun mandariinia ja se on varmaan sinulle jokin hedelmä. Hän osaa muutaman sanan suomea, mikä hämmästyttävää, sillä hän ei ole koskaan asunut Suomessa.

• Ihan katkero

Kyllä Suomessa on huutava pula mandariinin kielisistä matematiikan tohtoreista.

Minäkin osaan muutaman sanan yli viittätoista kieltä. Se on kyllä hämmästyttävää. Miten joku tohtoriksi kouluttautunut pariutuisi miehen kanssa, joka ei osaa suomea kirjoittaa?

Voi näitä tarinoita.

• Mauri Antero HKI
        Ihan katkero kirjoitti:

Kyllä Suomessa on huutava pula mandariinin kielisistä matematiikan tohtoreista.

Minäkin osaan muutaman sanan yli viittätoista kieltä. Se on kyllä hämmästyttävää. Miten joku tohtoriksi kouluttautunut pariutuisi miehen kanssa, joka ei osaa suomea kirjoittaa?

Voi näitä tarinoita.

Hän osaa myös englantia, mutta kotona puhumme hänen äidinkielellään. Hän opettaa Hong Kong.ssa matematiikkaa englannin kielellä. Minä osaan kirjoittaa Suomea, mutta sinulla taitaa olla sisälukutaidossa jotain vikaa. Päätöksemme muuttaa Suomeen johtu varmaan ikävästäni Suomeen. Vanhempani alkavat olla jo sairaita ja haluaisin huolehtia heistä. Puolisoni vanhemmat ovat kuolleet.

• äläs ny jekuta
        Mauri Antero HKI kirjoitti:

Hän osaa myös englantia, mutta kotona puhumme hänen äidinkielellään. Hän opettaa Hong Kong.ssa matematiikkaa englannin kielellä. Minä osaan kirjoittaa Suomea, mutta sinulla taitaa olla sisälukutaidossa jotain vikaa. Päätöksemme muuttaa Suomeen johtu varmaan ikävästäni Suomeen. Vanhempani alkavat olla jo sairaita ja haluaisin huolehtia heistä. Puolisoni vanhemmat ovat kuolleet.

Suomessa nyt vaan on parempi sosiaaliturva.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3275
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3043
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1842
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1777
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1711
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1389
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe