Olen ihmetellyt miksi piereskelen vaikka en syö leipää/muuta mikä voisi aiheuttaa ilmaa mahaan. Olen alkanut laihduttamaan ja suosinut moniviljariisiä, riisi & ruis, ja riisi & kaura tuotteita.
Katselin netistä oireita ja ainakin kaksi oireista osuu omalle kohdalle. Ripuli ja ilman kertyminen mahaan. Tämähän ei ole mikään 100% tieto vaan pikemminkin arvaus. Auttaisi varmaan jos vaihtaisi nuo riisit tummaan ja katsoisi mitä sitten tapahtuu.
Onko tumma riisi hyväksi laihduttajalle? Ruokaani lisään yleensä kanaa/tonnikalaa, paprikaa, kanamunaa (ilman keltuaista), tuorekurkkua, ananasta, hapankaalia, raejuustoa yms.
Ennen tälläistä ei ole ollut vaikka olen vilja tuotteita syönyt. Miten syön kaurapuuroa tästä eteenpäin jos todellakin olen vilja aller(kikko)?!
Kiitos!
Vilja allergia(ko)??
kaikkeakanssa
3
155
Vastaukset
- viljaton.
Viljat tai laktoosi.
Kokeilemalla selviää.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm - riisitautinne
Itselläni on ruisallergia. Räyhtäilyä, äkillistä ripulia, pahoinvointia, tärinää ja heikotusta. Muista viljoista ei yhtä rajuja oireita. Riisi kylläkin tekee tunteen, että nälkä vain jatkuu ja jatkuu. Eli en nyt sitten tiedä voiko riisille olla alleginen mutta syön sitä todella vähän. Muuten on vatsa ihmeissään.
- terveyttä.
Riisi on 72% hiilihydraattia eli sokeria.
Jos haluaa pysyvästi laihtua, niin turhat hiilarit pois eli riisi, peruna, sokeri ja kaikki viljat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707