Tässä mun kimmakaveri, repikää siitä !
http://is13.snstatic.fi/img/978/1288452448793.jpeg
"Suomeksi kirjoitetun myynti-ilmoituksen mukaan kyseessä on pääkaupunkiseudulla asuva 23-vuotias Anna, jonka saa ostettua Facebook-tyttöystäväksi 10 päivän ajaksi 10 eurolla".
http://www.iltasanomat.fi/digi/suomalaisille-myydaan-facebook-tyttoystavaa-netissa/art-1288452449191.html
Hänellä on hyvä äly rinnoissa.
"Kiitos eilisestä, olit loistava!"
35
3639
Vastaukset
- Hehtaarivalas
Haluatko kunnon lösöpersettä myös ?
- gfhfhfgh
fghfhfhhgfh
- netti ja löytyy
mulla oli ilimotus,että runsas muotoinen mehukas nainen otetaan,päivähoitoon.nyt on niin että sain sellasen,on oikein muheva misu 50 .turpeet rinnat ja jalat kuin pylväät,ja ihanuutta oikein isot muhevat huulet sellaset 1/5 kiloa kappale.nitä on mukava mutustella ja vatuloida.hintaa ilimotuksesta oli muistaaksen 12 euroa.kilohinnaksi tuli noin 0.15 senttiä.mut on siitä mahottomasti iloa pitkäksi aikaa.
- idioottejatäynnä
Jos tekisit itse vale accon ja esität sillä mitä vaan, etkä maksa siitä jollekin random äijälle.
- uneni on totta
minä näin unta.että kelan ja varman päättäjät rupeaa saamaan tukiopetusta,lääkärien lausuntojen lukemiseen.nyt uneni on totetunut.asianajajat,ja tuomarit antaa niille tukiopetusta jotta osaavat,lukea lääkärien lausunnot.
- --z.<-<-z.z-<z-.
kaikki on maksullisia vosuja jotka ilmoittelee netissä.etsi sieltä sitten kunnon nainen!
sikamaista toimintaa... - Osta sinä
lörssö Facebookista nainen ja pysy siellä äläkä tule tänne vinkumaan kurjuuttasi.
- ikuvals
Älä usko. Aina pitää maksaa elämästä mitä vaan, tavalla tai toisella.
En ole itse ostanut koskaan naista. Ja annan hyvän neuvon. Jätä pelleily - Rahaa kaivoon
Jokainen voi tekaista feikkiprofiilin facebookiin, ja lähetellä imartelevia viestejä itselle ihan ilmaiseksikin. Ei tästä kannata maksaa...
- yleisö
sitä ilmoitusta ei ole siel pointtradessa enään!
- sinä myyt.
Maailma on täynnä epärehellisiä ihmisiä jotka ajattelevat vain omaa etua iän karttuessa syyllisyys nousee pintaan ja tuhoaa ihmisen sisältä:)
- ..
Jätetty poikaystävä laittanu viestin? Eiku haaste menemään.
Oikeuteen ja julkinen anteeksipyyntö ei nyt riitä!!- emili-a
Jos tää oli nettikiusaamista, niin miten ihmeessä IS meni julkaisemaan nettikiusaamis ilmoituksen? Pahentaen asiaa entisestään? Missä on toimittajan arviointikyky? Eikö juttuja tarkasteta ennen julkaisua?
- .
Ilotytön rooli on muuttumassa kadulta ja bordelleista "hienostelevaan" nettihuoraamiseen. Ajat muuttuvat ja kaikella kaupitellaan ja toisista otetaan irti mitä saadaan häpeämättömästi. Miettiä vain sopii kuinka paljon esim. tositelvision sarjoilla on vaikutusta tälläseen häpeilemättömyyteen, joissa asustetaan kuukausi tolkulla vieraiden kanssa, paneskellaan kuka kenekin kanssa, juonitaan ja leikitään toisten tunteilla ja tehdä ihan mitä vaan, kunhan saadaan rahaa, mainetta ja julkisuutta.
- Susi Jaska
Kyyllä sen kympin joku pölöjä maksoo....buaaahhhhaha...ha....
- **
Ilmoitus POLIISILLE ja ylläpidolle on lähetetty.
Lopettakaa se haukkuminen. Osallistutte kiusaamiseen ja kunnianloukkaamiseen. - ok
Hyvä, sittenhän tässä taas nähdään mitä hyvää netti saa aikaan. Kiusaaminen on netissä helppoa.
- lukihäiriöisille
Tollot taas kirjoittaa kommentteja alkuperäistä lukematta. Kyse oli Facebook-tyttöystävästä, ei siis mistään seuralaispalvelusta. Aarrgghh!!
- ??
Onhan näitä varamies palveluitakin olemassa. Maksullisia nekin. Mikä ero?
- v
Juust niin, "siitähän mulle maksetaan"
- yks sokee
Aivan ja anteeksipyynnöt ja pahoittelut tuolle Annalle menemään, jos on kusipää poikaystävän kiusaamaksi joutunut tahtomattaan ja meidätkin saaneet pahoittelemaan moista julkeutta. Julkinen anteeksipyynto "Annalle"kuka sitten lienetkään.
- Anne vaan..
Tilaa sit mun palvelua.
- lkjlkjlklö
Surullista miten halvalla joku on valmis menemään noin alas :(
- lkjlkjlklö
Enkä tarkoita tuota naista vaan poikaystävää joka moista on tehnyt :(. Halvat ovat keinot joilla kostetaan entisille tyttö- ja poikaystäville.
just joo........tollasta yli-imelää hömppää....... EI KANNATA !!!!
- ei onnistu...
Rumat tissit..ei kehtaa näyttää kuvaa..ja mitä sitten kun iskälläkin on sama kuva fasepuukissa...ääh !
- 686544
Luuskalla on vanhan naisen leuka ja silikonitissit, lol.
Ikää on vähintään 50 v oikeesti.- &&&
No sittenhän toi kuva on aika hyvin valittu internetin sinänsä kyllä laajasta valikoimasta. Nuoret ja nuorekkaiksi itsensä kokevat näkevät hänet nuorena ja vanhat tai muuten väsähtäneet taas vanhana. Kaikkien rahat kelpaavat.
- tällästä tää on
joo siis anna on ihan varmaan oma ittensä ja varmaan näkee syntymäajan ja sossutunnuksenki jossain? tos muuten tekaisin samanlaisen ilmotuksen mut vähä laadukkaamman ja paremman näkösen kuvan löysin jostai muijasta nii pistin hinnaks 160e/kk..onks paha? elviiran saa heittämään hauskaa läppää, eikä niitä tarvi itse edes keksiä! :D eihän se oo tyhmä joka myy......VITTU KAIKESTA JAKSATTE JAUHAA JA LEHDET KIRJOTELLA PERKELE! VAIKKA OON ITEKKI TYHMÄ KU EES TÄLLÄSTÄ PASKAA LUESKELEN :)
- Ai SINULLA?!?
Hetkinen... SINUN nimimerkkisi on Anna, ja SINULLA on gimmakaveri... Ihanko lesboiluhommiksi menee?!?
- CoolStroryBro
Hah, tuo kuva on pyörinyt netissä jo vuosien ajan, nyt vain joku valopää on keksinyt tienata sillä facebookissakin.
Lyön 1000 eurosta veikkaa että tuon profiilin takana on mies joka vain haluaa tienata sen avulla rahaa. Ei siihen mitään kostoa tai muutakaan sellaista liity. Pelkkä raha. Netti on täynnä ääliöitä jotka ovat valmiita maksamaa jos vain tuote on sopiva.
Tämä ei paljoa eroa siitä kun joku mies joskus aikoinaan kertoi myyneensä netissä naisten pikkupöksyjä joita oli uittanut baarin kusilaarissa. Miehet luulivat ostavansa 19v opiskelija gimman käytettyjä pöksyjä, vaikka todellisuudessa niitä myös 30v mies. :D - F-book pakkonaittaa
Tarina on hyvä, mutta kuten nettijutuissa yleensäkin, ei ole mitään takeita, että kuvan kaunis neito olisi tekstin takana - kaljamahainen muniaan raapiva nörtti se sieltä takaa kuitenkin löytyy.
Hyvä muistutus siitä, kuinka kaiken maailman markkinoijat ovat jo liiankin kanssa heittäytymässä Facebookiin.
Facebookin "pakkonaittaminen" kaikkeen sosiaaliseen kanssakäymiseen alkaa jo tympäistä.
Moniin yrityksiin saa yhteyden enää vain menemällä "tykkäämään" heitä heidän Facebook-sivuilleen. Kilpailiuihin voi osallistua vain Facebook-sivun kautta - kaikki tämä edellyttää rekisteröitymistä Facebookiin, mitä en ole tehnyt, enkä aio minkään yksittäisen firman/mainostajan takia tehdä!- IKnowEverything
Totta on että fb kaltaiset nettikommuunit ovat yritys tehdä maailman ihmisistä pakkovuorovaikutteisia. (uusi sana jonka keksin, ellei joku keksinyt ensin) tuolla pyritään maailmaan jossa kukaan ei voi kieltäytyä mistään - varsinkaan pahasta. eli jokainen on jokaisen 'kaveri'.
Tosta voi mielikuvitusta käyttäen maalailla tulevaisuuden kuvan ellemme sitten muuta tilanteen HETI ja NYT
- sdf
Ei oo totta!
- sutkumies
Että se niistä huippumiesten hurjista naisseikkailuista. Ette sitten saaneet edes lämmintä lihapiirakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131