Kun nostin tänään rottaani, tunsin jotain outoa sen vatsapuolella.
Katsoin tarkemmin ja havaitsin että rotallani on jonkinlainen patti alapään vieressä. Tuli heti mieleen pahin; kasvain. Mutta voiko se olla jotain muuta? Kenties jotain mikä lähtee pois itsestään?
Patti on ollut rotalla max 2 päivää koska vasta tänään sen huomasin vaikka käsittelen rottaani päivittäin.
Auttakaa!!
Outo patti rotalla
rottatyttö95
2
156
Vastaukset
- Gwe
Kyseessä voi olla kasvain tai paise. Käy näyttämässä rottaa eläinlääkärillä niin asia toivonmukaan selviää. Kasvaimia leikataan myös ihan onnistuneesti, itselläni kolme rottaa leikattu onnistuneesti. Hoitoon hakeutumista ei kannata pitkittää koska kasvaimetkin kasvavat toisinaan ärhäkästi. Ell kannattaa valita huolella, koska eläinlääkäreiden rottatietämyksessä on huimia eroja.
- rottatyttö95
rotaltani on nyt patti kadonnut kokonaan :) oli varmaankin vaan joku harmiton paise.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481