oli otsikossa.
Mitä diagnooseja teillä on?
60
590
Vastaukset
- At-mies.
Ei-elimellinen psykoottinen häiriö, paranoidista ajattelua, skitsoaffektiivisuus..
- joku vaan
Diabetes 2, verenpaine-ja sepelvaltimotauti. pähkinänsärkijä-ruokatorvi. Siinä aluksi.
Ihan hyväkuntoinen kuitenkin. Erikoislekurilla kerran vuodessa.- Oletko läski
kun sulla on diabetes 2
- Naisasialooseri.
Kelpaako itsediagnosoidut vai pitääkö olla lääkärinlausunto?
- Oma diagnoosi
kelpaa jos ei virallista diagnoosia
- Naisasialooseri.
Oma diagnoosi kirjoitti:
kelpaa jos ei virallista diagnoosia
Aspergerin syndrooma sekä tiettyjä oireita myös touretten syndroomasta. Tämän lisäksi myös erilaisia persoonallisuushäiriöitä mm. narsistinen ja estynyt persoonallisuus. Myös puhdas psykopatia mahdollinen.
Naisasialooseri. kirjoitti:
Aspergerin syndrooma sekä tiettyjä oireita myös touretten syndroomasta. Tämän lisäksi myös erilaisia persoonallisuushäiriöitä mm. narsistinen ja estynyt persoonallisuus. Myös puhdas psykopatia mahdollinen.
Hehe :)
Itselläni samat oireet mutta pysyneet kurissa asperiinillä ja jodilla. Akuutin appendisiitin diagnostiikka on edelleen epätyydyttävää. Diagnostinen epätarkkuus heijastuu viivästyneenä hoitona ja tarpeettomina leikkauksina, joihin liittyy sairastuvuutta, sekä turhia elimien poistoja.
- Löytyykö oikeaa dg?
"..Aspergerin syndrooma sekä tiettyjä oireita myös touretten syndroomasta.."
Kyllä en epäile tuota yhtään.
"..myös erilaisia persoonallisuushäiriöitä mm. narsistinen ja estynyt persoonallisuus. Myös puhdas psykopatia mahdollinen.."
Persoonallisuushäiriöiset usein pärjää elämän kaikissa osa-alueilla oikein hyvin. Diagnoosin vaikeaa koska persoonallisuushäiriöinen ei koe olevansa sairas, vaan useimmiten diagnoosin saaminen vaatii usein tiettyyn tilanteeseen joutumisen esim. oikeuden teettämä mielentila tutkimus tai henkilön "romahtamisen" henkisesti.
Narsismi ja psykopatia ovat toistensa ääripäitä.
Asbergin syndrooma, oireet toureten syndroomasta psykopatia ei todellakaan kulje käsi kädessä.
Mainitsis jossain aloituksessa katselevasi sarjamurhaajista kertovia elokuvia, jollain tavalla samaistut heihin varmaankin kun olet erilainen kuin muut mutta, se ei tee sinusta persoonallisuushäiriöistä. - 20+19
Löytyykö oikeaa dg? kirjoitti:
"..myös erilaisia persoonallisuushäiriöitä mm. narsistinen ja estynyt persoonallisuus. Myös puhdas psykopatia mahdollinen.."
Persoonallisuushäiriöiset usein pärjää elämän kaikissa osa-alueilla oikein hyvin. Diagnoosin vaikeaa koska persoonallisuushäiriöinen ei koe olevansa sairas, vaan useimmiten diagnoosin saaminen vaatii usein tiettyyn tilanteeseen joutumisen esim. oikeuden teettämä mielentila tutkimus tai henkilön "romahtamisen" henkisesti.
Asbergin syndrooma, oireet toureten syndroomasta psykopatia ei todellakaan kulje käsi kädessä.
Mainitsis jossain aloituksessa katselevasi sarjamurhaajista kertovia elokuvia, jollain tavalla samaistut heihin varmaankin kun olet erilainen kuin muut mutta, se ei tee sinusta persoonallisuushäiriöistä."Persoonallisuushäiriöiset usein pärjää elämän kaikissa osa-alueilla oikein hyvin."
Eivät pärjää. Päinvastoin. Persoonallisuushäiriöiset pärjäävät huonommin kuin muut. - tämä outo juttu
" Myös puhdas psykopatia mahdollinen."
Outo juttu tämä, sillä tunnetusti tämä luonteenpiirre viittaa menestykseen naisten kanssa. - Naisasialooseri.
tämä outo juttu kirjoitti:
" Myös puhdas psykopatia mahdollinen."
Outo juttu tämä, sillä tunnetusti tämä luonteenpiirre viittaa menestykseen naisten kanssa.Auervaara-tyyppiset psykopaatit kyllä menestyvät naisten kanssa, mutta olen enemmän Auvisen tyyppinen.
- Agg-Tapsa
20+19 kirjoitti:
"Persoonallisuushäiriöiset usein pärjää elämän kaikissa osa-alueilla oikein hyvin."
Eivät pärjää. Päinvastoin. Persoonallisuushäiriöiset pärjäävät huonommin kuin muut.20 vuotta mielenterveys-alalla töissä ollut. Niin nuorten sekä aikuisten puolella. Tällä hetkellä tosin työni on väkivaltarikollisten parissa.
Persoonallisuushäiriöiset ketä olen tavannut työni puolesta kun olin psykiatrisilla osastoilla töissä kärsi muistakin vakavista psyykkisistä häiriöisistä mm. skitsofrenia jne.
Puhtaat persoonallisuushäiriöiset pärjäävät elämässä, tosin riippuu mistä häiriöstä on kyse. Jos et usko niin tuossa tuli yleltä dokkari Prisma: Oletko hyvä vai paha
http://areena.yle.fi/tv/1621042
Jos tuli ilmi että USA:ssa on yritysmaailmassa hyvin paljon psykopatiasta kärsiviä ihmisiä korkeissa asemissa. Eikö tuo vahvista omaa ammatillista kokemusta että kyseiset ihmiset pärjää elämässä? - psykopaattisuus hyvä
Löytyykö oikeaa dg? kirjoitti:
Mainitsis jossain aloituksessa katselevasi sarjamurhaajista kertovia elokuvia, jollain tavalla samaistut heihin varmaankin kun olet erilainen kuin muut mutta, se ei tee sinusta persoonallisuushäiriöistä.Psykopatia on sellainen luonteenpiirre, että tuskin siitä kenellekkään ainakaan haittaa on päärjäilemistä ajatellen, ei sen paremmin työelämässä kuin naistenkaan kanssa. Päinvastoin, sama mies jos olisi kunnolla psykopaatti niin voisi olla esim. hyvin menestyvä uraohjus ja/tai naistenmies, mutta ilman tätä luonteenpiirrettä hän voisi olla surkea luuseri niin työelämässä kuin naistenkin suhteen.
- Kaisa
Agg-Tapsa kirjoitti:
20 vuotta mielenterveys-alalla töissä ollut. Niin nuorten sekä aikuisten puolella. Tällä hetkellä tosin työni on väkivaltarikollisten parissa.
Persoonallisuushäiriöiset ketä olen tavannut työni puolesta kun olin psykiatrisilla osastoilla töissä kärsi muistakin vakavista psyykkisistä häiriöisistä mm. skitsofrenia jne.
Puhtaat persoonallisuushäiriöiset pärjäävät elämässä, tosin riippuu mistä häiriöstä on kyse. Jos et usko niin tuossa tuli yleltä dokkari Prisma: Oletko hyvä vai paha
http://areena.yle.fi/tv/1621042
Jos tuli ilmi että USA:ssa on yritysmaailmassa hyvin paljon psykopatiasta kärsiviä ihmisiä korkeissa asemissa. Eikö tuo vahvista omaa ammatillista kokemusta että kyseiset ihmiset pärjää elämässä?Suurin osa psykopaateista kuuluu yhteiskunnan pohjasakkaan. He eivät menesty. Se, että psykopaatteja on myös johtajissa, ei muuta siitä tosiasiaa, että suurin osa psykopaateista on pohjasakkaa.
- Guud.
Ylemmyyskompleksi muiden seurassa.
Yksin ollessani masennus.
Onkohan se jakomielitautia. - ,.....,
Ei mitään vaikka olen obeesi.
- Diagnosoin sinut
Haluaisitko leikkiä lääkärileikkejä kanssani?
- ,....,
Diagnosoin sinut kirjoitti:
Haluaisitko leikkiä lääkärileikkejä kanssani?
Haluatko leikkiä valelääkäriä?
- Diagnosoin sinut
,...., kirjoitti:
Haluatko leikkiä valelääkäriä?
Vain kauniin pullukan seurassa iltaisin.
- mun diagnoosit
Keuhkoahtaumatauti, skitsoaffektiivinen häiriö, tarkemmin määrittämätön persoonallisuushäiriö
- Thaimaan matkailija
HIV, ja kaupan päälle sillä samalla elämäni ensimmäisellä ja viimeisellä kortsuttomalla kerralla tuli kuppa, joka saatiin lääkkeillä veke. Seuraava diagnoosi lienee masennus.
- rujokki.
Omituinen ulkomuoto
- ujopiimä
Mies vai nainen?
- shgerhherhe
lattajalat piilokives peräpukamat
sappikivet verenpainetauti lonkkavika
kynsisieni likinäkönen - Masennus
olen sairaseläkkeellä ja ikää on vasta 32 v.
- Sinkkuharjoittelija
Tässä näin aluksi:
http://www.youtube.com/watch?v=0HnBDUrE_wE - 1+14
Oman diagnoosin mukaan sosiaalisten tilanteiden pelko, estynyt persoonallisuus, masennus, mahdollisesti asperger en ole kylläkään jälkimmäisestä varma.
- Oblomov666
Diagnosoitu Hyla vammaisuus.
- Mies1985
Kilpirauhasen vajaatoiminta. Moraaliton pakkohoito myrkyllisillä ja turhilla lääkkeillä saattoi aiheuttaa minulle kilpirauhasen häiriön ja sen lisäksi gynekomastian joka hoidetaan tänä keväänä.
- Mitä mielisairautta
tarkemmin ottaen pakkohoidettiin?
- Mies1985
Mitä mielisairautta kirjoitti:
tarkemmin ottaen pakkohoidettiin?
Sillä ei ole niin merkitystä. Hoidosta vastuussa oleva lääkäri alennettiin jatkuvien valituksien jälkeen ja muutkin lääkärit ovat pitäneet vastuussa olleita lääkäreitä kahjoina.
-
Nykyään mitään varsinaista psykiatrista diagnoosia ei ole olemassa.
- Mynttinen
Vakava onnettomuus aiheutti traumaperäisen stressihäiriön (PTSD), ICD-10, F43.1
- Suuri Isä
Rehellisyys-syndrooma.
- MD Iso Kulli
Suuren Isän diagnoosi:
- Homoseksiin mieltymys
- Pieni penis
- Äitin poika
- Koprofilia harrastus
Noista tuo on tehty "Suuri Isä"
Niin ja jos alat lutkittelee tms niin vastaaja on mies
- Kunnian Mies
Oikeudenmukaisuus-ongelma.
- Naisasialooseri.
Jakautunut persoonallisuus-ongelma.
- MD Suuri Kulli
Kunnian Mies on Suuri Isän salainen peppupoika kaveri, huorittelu antee heille erektio, no eipä se rusina siitä kovinkaan paljoa kasva mutta, sen verran että nämä saavat toisiaansa hinkattua
- mjöllnir
2 kpl kroonista golfkyynärpäätä
- carambola87a
Täällä liikkuu aika sairasta porukkaa. Mutta ei siinä mitään. 1/3 suomalaisesta kärsii jossain vaiheessa elämäänsä jostakin akseli I:een kuuluvasta sairaudesta. Toivottavasti saatte sen avun jonka tarvitsette.
- Tessa
Mutismi
- gfhhfj
Ei mitään, olen kaikin puolin terve.
- Periaatteen mies
Minulla ei ole mitään sairauksia, sillä en koske käytettyihin naisiin. Naisten pilluissa lähes poikkeuksetta muhii kymmenien ex-panojen spermat kaikkine tauteineen.
Jos haluaisin tappaa itseni, siihen löytyisi varmasti helpompikin tapa kuin hankkia HIV joltain käytetyltä tavishuoralta.
Sillä periaatteella mennään, että käytetyihin naisiin ei kosketa. Ja sen myötä on kunnia ja terveys tallella! - 26
ADHD (diagnoosi on) epäsosiaalista ph:ta epäilty, dg oli vain "piirteet" siitä. Tosin valehtelin lääkärille joten puhdas diagnoosi olisi muuten todennäköisesti tullut.
En ole AT-miehiä, vaan monella mittapuulla (palstan, oman sekä ystävien ja naisten) YTM. Olen palstalla pyörinyt parilla samalla nickillä mutta, en katsoa aiheelliseksi kertoa mitkä ne on. - Diagnooseja
Neekerisankkeri, palleatyrä, Jacobsonin oireyhtymä, Zeissin protaglandiitti ja periferaalinen ekseema. Vasemman puoleinen kierre ja huono flokkulenssi.
Olen perusterve, tosin tällä hetkellä vaivaa plantaarifaskiitti.
- Paska vaiva tuo
Se on muuten v-mäinen vaiva se. Paranee hitaasti jos ollenkaan.
- Ihan ahterista
Paska vaiva tuo kirjoitti:
Se on muuten v-mäinen vaiva se. Paranee hitaasti jos ollenkaan.
Samon vi..tun plantaarifaskiitti muistuttaa olemassaolostaan joka askeleella.
Vedetäänkö kimpassa ranteet auki? On tää niin syvältä oleva riesa. Ei siihin kuole, vaikka se kivulias on. Mulla oli 2,5 vuotta se kaverina ja oli niin mojova luupiikki kantapäässä et ei tosikaan. Ootko kuvauttanut sen jo?
voopotin kirjoitti:
Ei siihin kuole, vaikka se kivulias on. Mulla oli 2,5 vuotta se kaverina ja oli niin mojova luupiikki kantapäässä et ei tosikaan. Ootko kuvauttanut sen jo?
Siis ei kannata kauaa lenkata sen kanssa. Mulle ehti tulla molempiin lonkkiin bursiitti, kun varoin sitä plantaarifaskiittia, joka sitten muuttui luupiikiksi hoitamattomana. Bursiitti tuli virheasennoista jotka oli seurausta kipeän jalan varomisesta. Kun ei daijut työterveyslääkärit raaski tutkia tarpeeksi. Heitetään lonkalta kyl se siitä. Syö buranaa.
Kannattaa olla sähäkkä sen hoidon kanssa.voopotin kirjoitti:
Siis ei kannata kauaa lenkata sen kanssa. Mulle ehti tulla molempiin lonkkiin bursiitti, kun varoin sitä plantaarifaskiittia, joka sitten muuttui luupiikiksi hoitamattomana. Bursiitti tuli virheasennoista jotka oli seurausta kipeän jalan varomisesta. Kun ei daijut työterveyslääkärit raaski tutkia tarpeeksi. Heitetään lonkalta kyl se siitä. Syö buranaa.
Kannattaa olla sähäkkä sen hoidon kanssa.Jees, kiitti neuvoista. :) Mulla on myös bursiitti kehittynyt tuohon saman puolen lonkkaan. Tulehduskipulääkkeitä popsin ja yölastaa käytän, ja joka välissä koitan venyttää plantaarifaskiaa. Venyttely tuntuis tepsivän parhaiten. Harmittaa vaan, kun ei nyt oikein mitään liikuntaa pysty harrastamaan.
- JK
OLEN SINKU
- Sinkkuus...
...ei ole sairaus! Eikä lukihäiriökään.
- Mitä,sulle
kuuluu?
- bvccvbcvb
ujous
- la.rito
psykoottisuus
Pitkä lista. Kuka niitä viitsii aina miettiä. :)
- Kauneimmillaan 9-13v
Pedofilia.
- Hah !
Ei ensimmäistäkään !
- jeah peipee
Lievä ylipaino sekä kolesteroli hieman yli suositusten. Molemmat menossa nyt parempaan suuntaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134