Takkuinen peruukki

rs2012

Omistan pitkähiuksisen peruukin,joka on melkein aina takussa,kun olen pitännyt sitä muutaman tunnin.Pää hikoaa kovasti ja olo on että olisi karvahattu päässä.Pesen sen kun olen käyttänyt sitä noin 5 kertaa.Ostin shamppoon,balsamin ja hoitosuihkeen,mitä voi suihkutella silloin tällöin.Onko kellään minkäänlaista nixiä tähän pulmaan?

4

2989

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jffuftf

Samoin kävi minulle

• rs20121

Kiitos Claudia,katselin linkkejä pikkusisen,nyt ovat silmät taas huonossa kunnossa joten jatkan katselemista myöhemmin.kun olin meikki kurssilla niin meitä opetetttinn tekemään huiveista erilaisa suojia kaljuun.Omia käsiäni en jaksannut pitää ylhäällä niin kauaa,joten sellaisten käyttö tulee ajankohtaiseksi,kunnes PICC on poistettu.Elikkä ensi keskiviikkona,jos kaikki menee suunitelmien mukaan.Ja että ilmat lämpenevät ulkona. Toinen asia mitä en nyt tajua ollenkaan,tämä kirjoittamien rekkatuna tänne,minne se nappula on hävinnyt? Luin että pitäisi olla oikeasssa ylänurkassa,vaan enpä sitä löydä?!

Hyvää päivän jatkoa kaikille ja suuret halit:)

• clau..c

Minä en kirjaudu, katsoin profiiliani ja huomasin että tietojani on muuteltu.
        Kirjoitin ylläpidolle kuka on tehnyt tuon? koska ne eivät ole minun tekemiä, kuulostaa hassulta mutta näin on käynyt siellä on toisen tiedot. Enkä myöskään löydä sitä kirjautumiskohtaakaan itse.
        Yritä katsella netistä aitoja peruukkeja, ne eivät hikoa niin paljoa kuin nuo keinotekoiset. Käytettynä löytyy hyviä peruukkeja hyvin edullisesti, voit myös kysyä peruukkeja kampaamo-alan kouluista, siellä on ylijäämää joskus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2835
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1600
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe