Tarkoitus olisi siirtää Macbookilta musiikkia stereoihin ja kuvaa/videota televisioon langattomasti. Mikähän olisi tarkoitukseen paras vaihtoehto, AirPort Extreme tai Express vai Apple TV ? Stereoissa on äänen sisääntulot rca:n sekä ulkoisen laitteen miniplugin kautta, optista liitäntää ei ole. Tv.:ssa sitten HDMI.
Langaton äänen/kuvansiirto stereoihin ja tv:oon ?
2
389
Vastaukset
- 1stMacFinn
Katopas asiaa uudestaan torstaiaamuna. Silloin voi olla olemassa AppleTV 3. Ei sitä tiedä, vaikka nuo kaikki hoituisivat.
- ei vaan toimii
Mikä tahansa Apple TV käy. Lisäksi tarvitset siis langattoman verkon. Minulla verkko on luotu Expressin avulla. Enkä ole kokeillut toimisiko pelkkä tietokoneen luoma langaton verkko eli ilman tukiasemaa, mutten näe mitään syytä miksei toimisi.
Stereoihin siis ääni rca:n kautta ja TV:n liitäntä siis HDMI. TV:n ääni menee siis myös rca:n kautta stereoihin, jolloin voi valita tuleeko TV:tä katsellessä äänet televisiosta vai stereoiden kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299