Menkääpäs itse Idols-kilpailuun! Eipä taitais kantti kestää! Hyvähän sitä on puskasta huudella!
miksi haukutte kateelliset nollat???!!
2
403
Vastaukset
- ei nappaa
Etkö itse voi uskoa että ihan kaikkia ei vain voi napata se että trukkikuski menee hoilaamaan telkkuun ja voi kun se sitten on "Niin hyvä"..
Ei varmasti laula huonosti mutta moisia suorituksia kuulee 15 tusinassa.
Kaikki eivät ole markkinointivoimien ohjelmoitavissa kuten sinä. Miksi et tutustuisi jonkin musiikkilajin, esim. konemusiikin juuriin? Siitäkään et tiedä varmaan kuin barbie girl kappaleen.
Tällaiset Hanna Pakariset on tarkoitettu itseään vielä etsiville nuorille, jotka ostavat musiikki periaattella "kun kaverikin osti", med pappas kreditcard. - Kana
mutta en viitsi mennä huippuäänelläni nöyryyttämään popparipellejä. En viitsi luovuttaa ääntäni niin ala-arvoiseen kilpailuun. Minä teen vielä suuria, eikä siihen tarvita poppariskeidaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358