Vegaanit ja kahvi?

smsdmfsdfmsdpfm

Noniin, kysymyksistä tyhmin. Onko muilla kasvissyöjillä tälläista ongelmaa, kun kahviin laittaa tuota soijamaitoa, se tuppaa paakkuuntumaan aika inhottavasti?
Miten ootte tämän ratkaisseet? Itsellä sen verran pahaksi ainakin on kofeiiniriippuvuus kehittynyt, että joka päivä on sitä kahvia saatava, juominen vain on aika hankalaa ilman maitoa(en pidä mausta KUUMAA)

4

427

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vegevegenna

Ei tainnut tulla edellinen postaukseni tänne.

Itse en juo kahvia ja jos mitenkään pystyt niin suosittelisin kahvin lopettamista ja siirtymistä esimerkiksi vihreään teehen. Usein monissa kunnon vihreissä teessä on kofeiinia ja ne ovat muutenkin terveellisempiä kuin kahvi.

Voisit kuitenkin myös kokeilla kahviisi esimerkiksi mantelimaitoa tai riisimaitoa. En tiedä miten reagoivat kahvin kanssa, mutta kannattaa yrittää. Mantelimaitoa jos ei löydy kaupasta, pystyy tekemään myös itse (netistä googlettamalla löytyy ohjeet)

• sokeakahvi

Toiset merkit paakkuuntuu enemmän kuin toiset. Itse asun Suomen ulkopuolella, joten en tiedä siellä myytävistäå soijamaidoista.
      Voit myös kokeilla sitä, että tyhjennät soijamaitopurkin tehosekoittimeen ja sekoitat sen kunnolla.
      Myös se auttaa, jos laittaa soijamaidon ja mahdollisen sokerin ensin mukiin ja sitten vasta kuuman kahvin päälle.

• viitospahtokahvi

Osta viitospaahtokahvia!!!! Ei mitään ongelmia. Presidenti ja Kultamokka ovat liian happamia....

• koffie

Itse olen huomannut, että tärkeintä on hämmentää lusikalla kokoajan kun kaataa soijamaitoa kahviin. Mulla ei ikinä juoksetu, mutta muilla ihmisillä olen usein huomannut käyvän näin. Jos soijamaidon kuumentaa ennen kahviin lisäämistä, niin ei myöskään juoksetu niin helposti. Muitakin kasvimaitoja voi kokeilla, mutta reagoivat usein samallalailla, ja ovat usein "vetisempiä" eivätkä pehmennä kahvin makua yhtä paljon kuin soijamaito.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1617
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1511
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1410
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      121
      1343
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      73
      1302
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1170
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      261
      1037
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      991
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      955
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      937
    Aihe