Miten ihmiset näillä palstoilla pitää "hengissä" keskustelua ja vastaavat niihin vielä nyt ! Esim. 2001 vuodelta millainen sää on inglesissä nyt ! 2004 vuoden kysymyksiä yms. Sää varmasti on inglesissä edelleen suht sama, mutta kysyjä on luultavasti jo palannut reissultaan, näki mimmoinen sielä oli ilma.
Uutena aiheena vaikkapa - ingles 2012 Paras ruokapaikka
Todella vanhoja aiheita !
5
126
Vastaukset
- tässä ja nyt
Niinpä, turhaa on jollekin 2004 kreikkaan lähtiälle enään hotelleja suositella.
- matkaillaan vaan
Niinpä, katsoin inglesiin lähtiän kysymystä v 2004. Katsokaa vähän mitä ketjua jatkaa. Säätietoja saa hyvin itsekin
- uudelle matkalle
Samaa "vikaa" monilla palstoilla. Kysyjä itse tuskin reissun jälkeen näitä "lomasää" asioita tarvitsee.
- Reissuun aikova
Eipä kukaan vastaajista vaivaitunut kertomaan Inglesin parhaita ruokapaikkoja.
Vastakaa siihen, jotka kävijöinä tiedätte. Kiitos.
- koe itse
Monet palstat täynnä nanhaa juttua. Matkailuun liittyvät sää ja ruokapaikka kyssärit aikasen turhia, yleensäkin. Sään näkee parhaiten paikanpäällä - turha kenenkään 2kk etukäteen "ennustaa" - missään. Sama, lähteä jotain tiettyä ruokapaikkaa metsästämään, niitä nimittäin piisaa - joka kohteessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096