Pyydän jokaikinen päivä Jeesusta tulemaan elämääni. Anon syntejäni anteeksi. Kaipaan Häntä. Kohdallani tuntuu toteutuvan; "He huutavat: Herra, Herra, mutta minä en vastaa." Näin unta ylösnousemuksesta ja pyysin päästä siitä osalliseksi ja oli kuin joku olisi tuhahtanut, että "sinäkö muka" ja "voima" heitti minut sivuun ja tunsin, etten ole minkään arvoinen. Toisenkin unen näin, jossa kiitin taivasten valtakuntaa siitä, että tajusin olevani pyhitetty. Olen tehnyt vääriä asioita elämässäni ja tunnustanut ja katunut tekemääni rukouksissani. On kuitenkin sellaisia asioita, jotka Jumala tietää, mutta joista en voi muille ihmisille kertoa.En mitenkään. Minulla on usko, mutta riittääkö se pelastukseen?
Rukoilen joka päivä
3
117
Vastaukset
Tässä on linkki, jossa on oa miten tullaan uskoon. Pyydä vain Jeesus sydämeesi ja usko se sitten ja luota mitä raamattu sanoo toomalaiskirjeessa 10 luku ja 9 jae. Jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämmessäsi, että Jumala on Hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnstuksella pelastutaan. Kun olet tämän rukouksen lukenut, nin sinä olet Jumalan lapsi ja et elä tunteista, vaan mitä Jumalan sana sanoo. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen
- totuus kirvelee
Jumalaa ei luultavasti ole olemassa. Älä murehdi siis turhaan. Ole hyvä ihmisille ja erityisesti läheisillesi niin vastavuoroisesti muut ihmiset ovat hyviä sinulle.
- OttoPetteri
Kerropas nyt ihan selvällä suomella mitä syntejä pyysit anteeksi!
Kun noita syntejä on niin monenlaista - riippuen lahkosta. Vai oletko rikkonut jonkin porukan määräyksiä esim. siitä, mitä ei saa syödä tms.? Vai oletko ehkä tehnyt hyvää rakkaimmallesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190