Pyydän jokaikinen päivä Jeesusta tulemaan elämääni. Anon syntejäni anteeksi. Kaipaan Häntä. Kohdallani tuntuu toteutuvan; "He huutavat: Herra, Herra, mutta minä en vastaa." Näin unta ylösnousemuksesta ja pyysin päästä siitä osalliseksi ja oli kuin joku olisi tuhahtanut, että "sinäkö muka" ja "voima" heitti minut sivuun ja tunsin, etten ole minkään arvoinen. Toisenkin unen näin, jossa kiitin taivasten valtakuntaa siitä, että tajusin olevani pyhitetty. Olen tehnyt vääriä asioita elämässäni ja tunnustanut ja katunut tekemääni rukouksissani. On kuitenkin sellaisia asioita, jotka Jumala tietää, mutta joista en voi muille ihmisille kertoa.En mitenkään. Minulla on usko, mutta riittääkö se pelastukseen?
Rukoilen joka päivä
3
105
Vastaukset
Tässä on linkki, jossa on oa miten tullaan uskoon. Pyydä vain Jeesus sydämeesi ja usko se sitten ja luota mitä raamattu sanoo toomalaiskirjeessa 10 luku ja 9 jae. Jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämmessäsi, että Jumala on Hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnstuksella pelastutaan. Kun olet tämän rukouksen lukenut, nin sinä olet Jumalan lapsi ja et elä tunteista, vaan mitä Jumalan sana sanoo. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen
- totuus kirvelee
Jumalaa ei luultavasti ole olemassa. Älä murehdi siis turhaan. Ole hyvä ihmisille ja erityisesti läheisillesi niin vastavuoroisesti muut ihmiset ovat hyviä sinulle.
- OttoPetteri
Kerropas nyt ihan selvällä suomella mitä syntejä pyysit anteeksi!
Kun noita syntejä on niin monenlaista - riippuen lahkosta. Vai oletko rikkonut jonkin porukan määräyksiä esim. siitä, mitä ei saa syödä tms.? Vai oletko ehkä tehnyt hyvää rakkaimmallesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689