Eli kertokaahan että mitä kokemuksia teillä on valmennurkursseista ja onko niistä ollut mitään hyötyä? Itse ilmoittauduin juuri yhdelle VAKAVA-kokeen valmennuskurssille ja olisi mukava kuulla muiden mielipiteitä tai kokemuksia. :)
VALMENNUSKURSSI
2
237
Vastaukset
- maramemma
Kaverini oli viime keväänä Yliopistovalmennuksen VAKAVAn valmennuskurssilla ja pääsi Turkuun opiskelemaan! Hän on kertonut minulle vain hyvää kyseisestä kurssista joten itsekin ajattelin mennä Yliopistovalmennuksen kurssille. Haen sosiaalityöhön, mutta uskon että kurssi on yhtä laadukas kuin mitä VAKAVAN -kurssi.. Kaverin mukaan osaava opettaja oli merkittävässä osassa motivoinnissa ja muilta kurssilaisilta sai hyvin vertaistukea. Itse odotan, että pääsen pohtimaan muiden kanssa minua askarruttaneita asioita sekä että itsevarmuuteni osaamisestani kasvaisi..
Minkä yrityksen valmennukurssille sssssssssari sinä menit? :)- sssssssssari
Itse ilmoittauduin PPO:n valmennuskurssille ja odotan kyllä innolla, että pääsen pänttäämään muiden kanssa ja toivon syvästi että kurssista olisi myös hyötyä kokeeseen. Itselläni on ainakin motivaatio huipussaan enkä malta odottaa että saan pääsykoekirjan käteeni! Jos VAKAVA-kokeesta pääsee jatkoon niin sitten saakin alkaa jännäämään sitä toista vaihetta eli haastatteluja. :D Onkohan kurssista hyötyä myös toista vaihetta ajatellen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239