Saako purkkaa pureskella?!

jjjust

Tää on tyhmä kysymys, mutta saako Singaporessa purkkaa pureskella yleisillä paikoilla..etenkin nikotiinipurkkaa? Ainakin sen tiedä, että purkkaa ei saa sylkeä maahan... Ja eikö oikeesti edes esim vesipullosta saa ottaa paria huikkaa??

8

987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No paniic

Purkasta en tiedä, mutta itse söin Sisua (kohta ei enää saa), ihan täysillä imeskellen/pureskellen, eikä kukaan tullut tarkistamaan mitä suussa oli.
      Kaljaakin hörpin asiallisesti kadulla, eikä kukaan tuijotellut, saati tullut kieltämään.

Turhaa panikointia, ihan normaali käytös ja tavat riittää!
      Syljeskely on varmaan paheksuttavaa!

• Coconat

Purkkaahan ei sieltä saa, eikä ehkä kannata mukana viedä. Jos kiinni jäät, voipi rapsahtaa sakot. Tosin nikotiini- ja ksylitolivalmisteet taitavat olla poikkeus, ns. terveysvalmisteita. Kannattaa tutustua tulimääräyksiin etukäteen ja vielä kerrata tuontirajoituksia/varoituksia kentällä, ennen tarkistuksia. Esim. savukkeita voi viedä vain yhden, avatun, askin..

• sgdfsgdfgdfh

Eipä siitä purkan viemisestä mitään sakkoja tule. Ottavat purkat pois jos huomaavat.
        Ja purkkaa saa ostettua todella helposti ja useista pikkukaupoista ja kioskeilta. Sitä täytyy vaan osata kysyä

• Kailen

Olen ollut täällä nyt yli 2kk enkä ole kertaakaan nähnyt kenenkään pureskelevan purkkaa, tosin sakoista en tiedä. Mutta muuten kannattaa kyllä kiinnittää kieltoihin huomiota, esim metrossa juominen ja syöminen on kielletty ja siitä saattaa napsahtaa 500 dollarin sakot. En ole nähnyt kenenkään saavan sakkoja, mutta se johtunee siitä, että ihmiset noudattaa sääntöjä täällä todella tarkasti :)

• jjjust

Kiitos teille! Eli saako esim kadulla juoda vettä?

• taitaa mennä yli noi

Ei yli 3,5dl pullosta, raja on tosi tarkka! Eikä lätäköistä.
      Eiku HEI, ootko tosissas !!!
      Aivan normi meininki siellä on.

• Börje Kuukkeli

Olen asunut nyt 5 vuotta Singaporessa. Purkkaa ei saa kaupoista, mutta saa tuoda vapaasti ja syödä vapaasti.

• purkkaa ei

saa nimenomaan tuoda.Nikotiinipurkkaa voi ostaa apteekista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1166
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1085
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      981
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      900
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe