Minkälaisen skannerin hankkisin diojen ja eri kokoisten värinegatiivien skannaukseen?
Hinta ehkä maks.300 euroa.
dioja digitaaliseen muotoon
8
270
Vastaukset
- johnnymal07
onko sinulla DSLR kameraa. siiihen 60mm macro ja Novoflexin tarvikkeita 400 eurolla niin otat kuvat nopeasti.
- ,,,,,,,,,,,,
Jos kysyjä sanoo että hintaa max. 300 euroa niin sä menet ja ehdotat moninverroin tuon verran tarvikkeita...
Itse suosittelen jotain hyvää taso/filmiskanneria, alle 300 löytyy esmes Canonin skannereita joissa resoa löytyy jopa 9600 dpihin asti.
- nnnnnn
Canon 9000f
Epsoniltakin löytyy saman hintaluokan laitteita. - iuer
tiesitkö että joissakin kirjastoissa on tuollainen laite ja saa käyttää ilmaseen, kannattaa käydä katsomassa ja kysymässä jos haluat ensin koittaa. Esim. Hämeenlinnassa on sellainen, kysy omasta kirjastosta jos haluat :)
- Aslak Nunnunnnuu
"Minkälaisen skannerin hankkisin diojen ja eri kokoisten värinegatiivien skannaukseen?
Hinta ehkä maks.300 euroa. "
-jos haluat hyvän, mutta hitaan niin hankit filmiskannerin.
-jos haluat nopean ja helpon ja niin hankit tasoskannerin
filmiskannereita vielä kaupasta saa, mutta tarjonta on aika vähäistä ja 300€ budjetti voi olla esteenä korkealle laadulle.
tasoskannereita löytyy sitten paljon enemmän, joista valita sopiva. - hemmynen
kallein epson mihin kysyjällä on varaa. on paras skanneri mihin sulla on varaa.
- hemmynen
ja tasoskannerin 9600 dpi on kyllä markknointiosaston keksinä. todellisuuden kanssa silä ei ole niin mitään tekemistä. tonneja maksavat filmiskannerit ei pääse nekään 9600 dpi tarkkuuteen.
- J©B
Mulla on PLUSTEK OpticFilm 8200i SE.
OpticFilm lienee hinta-laatusuhteeltaan paras vaihtoehto. Pliustek filmiskannerien hinnat n. 200 – 2000€.
Kinikokoinen mahtuu budjettiisi
http://www.reaxon.fi/tuotteet/skannerit/3/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056