se on ansaittua,sen oon huomannut
Onnellisuus...
5
246
Vastaukset
- ei aukene ajatus
Erikoinen ajatus...pistää miettimään että mitä olet sitten tehnyt tai saavuttanut jos voit sanoa olevasi ansaitusti onnellinen ? Miten olet onnellisuutesi ansainnut ?
Eikö onnellisuuden tunnetta tule sulle sellasesta että asiat on hyvin jne. ? Mielestäni, "caiju" on siinä mielessä totuudessa kiinni, että kyettyään karkoittamaan itsestään pahansuovat tunteet, kuten esim. katkeruuden ja kateuden, "ansaitsee" ihminen tällöin mahdollisuuden, onnellisuuden tunteeseen itselleen. Toisaalta ihminen ei voi tahdon voimalla itseänsä onnelliseksi tehdä, kuten ei voi, rakastamaankaan "pakottaa".
- kysyn mä
No ootsä ansaitusti onnellinen ?
- happy man
Ei se niin ole. Luonto on luonut paremmin. Jokainen voi olla onnellinen, koska ihmisen keho antaa onnellisuuden. Joillakin ei ole terve keho, mutta hekin ovat usein onnnellisia. Mieli on onnellinen.
- Ansaitusti ???
NO OLETKO NYT ONNELLINEN ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219