Olen huomannut että mieliala ja hermostuneisuus on vähentynyt kahvilakon myötä. olin 1,5 kk kokonaan käyttämättä kofeiinia ja olo oli huomattavasti parempi kun taas kun "sorruin" kahvia juomaan. Miten kofeiinilakko tai kokonaan käytön lopettaminen on teillä vaikuttanut ? Millainen olo oli sen jälkeen kun olit aloittanut lakon ? Mieluiten haluaisin kokemuksia miten esim useiden kuukausien jälkeen olo on kohentunut?
KAHVIN KÄYTÖN LOPETTANEET?
Kofeiinitonnnn
5
654
Vastaukset
- JK
NINKÖ
- chuffe
Mä olin viikon ilman kahvia. Fiilis oli kyllä parempi ja juotuani tauon jälkeen kyllä siitä huomasi tulevan jotain levottomuutta tms. Ei pärise enää hyvällä tavalla :D
- Kofeiinitonnn
Joo sama homma ja jotenki elimistö menee stressitilaan kahvista.. yliherkkyyttä vissiin =/
- fgvnkb
Mulla myös ylihrkkyyttä. Parempi olla juomatta, niin pysyy olo normaalina.
- Rifq2
Lopetin kahvin käytön yli 15 vuotta sitten ja juon etupäässä vihreää teetä. Jos juon parikin kupillista kahvia, vapisen kuin haavanlehti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337