Bi-sexiäkö?

Minäkö bi ?

Onko muut huomannu että todellinen kimppa-kiva on oivallinen keino myös bi-sex kokeiluihin,ainakin itse kokeillut myös miltä mies maistuu,kylläkin vaimon halusta ja uteliaisuudesta nähdä, kun kolmas pyörä (siis 2m 1n) ollut sängyssämme,myös miesten keskenäistä koskettelua.

67

10483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkö bi ?

Tuo yhteystietoja haluava ei sama "Minäkö bi ?".En halunnut yhteydenottoja vaan keskustelua ja kokemusten vertailua tällä sivulla,tähän asti seuranhakumme vaimon kanssa on tapahtunut "livenä" ja sellaisena myös jatkuu

• Kutsuni ;p

Yleinen keskustelu käydään foorumilla. Siihen ei todellakaan tarvita mitään yhteystietoja. Yhteystiedot viittaavat aina seuranhakuun. Sille on kokonaan oma paikkansa, mikä ei ole täällä keskustelussa. Luulisi tyhmimmänkin putkiaivon tuon käsittävän!

• Koettu juttu

Sama juttu jos kimpassa on kaksi naista,tytöt ovat aika pian myös toistensa kimpussa ainakin pussailevat mitä miehet keskenään harvemmin.

• Luulisin?

Eikös kimppakiva tarkoitakin että kaikki keskenään kaikkien kanssa?

• Minäkin mukana
        Luulisin? kirjoitti:

Sitähän se,mitäpä muutakaan,sivusta katsojat eri juttu.

• Bi-pariskunta

Minä huomannu saman,joskus kun on ollut nainen kolmantena,meinannu joutua pelkän katsojan rooliin kun tytöt päässeet keskenään vauhtiin,näyttää olevan jotenkin helpompaa naisille tuo oman sukupuolen kanssa lempiminen.

• Anonyymi

On varsin luontevampaa minkä olen huomioinut, meillä on ollut aviopareja 2/ 3 paria, Iältää 34v/ 36v/ 37v/ olemme suorittanut parin vaihtoa, olemme ottanut alkoholia sen verran että on täysin vapautunu olo. Jolloin meistä kukaa aviomies ei sääli toise vaimoa tämä olimme sopineet, vaan hakataan taotaa kyrpää vaimoje haaroje välii että varmasti on vaimot sen tunteneet vittunsa lihoissa, jotenkin on vain se tunne että saa Vaimot kärsiä mitä vituille tehdää.
        Mxi tämä yleisesti on helppo hyväksyä, nähnyt tämä kotona vaimon vieraitte vaimoje kanssa tekevät rohkeita kiimasia töitä vittujensa haaroilla, sen jälkeen kun olemme tehneet parin vaihtoja kilpa nussintaa. Mutta kyllä tätä myös olemme vieraitte miesten kanssa tehneet, kun kyrvät nussitu limasexi, vaimoje vittuu emättimee limat, niin olemmekuivanneet pyyhkineet Kyrvät puhtaiksi kuivaksi. Tästä tullut tietty tapa, että kyrvässä tämä vaan on tuntunut hyvältä niin
        että kyrvät ovat ruennu seisoo heleveti jäykkänä.
        Vaimot ovat painineet haarat levällää rajuin ottei.
        Että me miehet aika kovin ottei olemme puristelleet kiskoneet hinkanneet jäykkiä kyrpä niin että tuntunut tuskaisen kipeeltä kyrpä, ja tumman punaseksi turvonneena.On tämä tuntunut pahalta ajatella mutta luonteelle ei kukaa voi mitää, Näin elämä kulkee.

• Anonyymi
        Luulisin? kirjoitti:

myös miesten pitää osallistua imemään kalua ja antaan peppua

• Anonyymi
        Luulisin? kirjoitti:

näin sen pitäisi mennä kunnon bi-seksiä molemmille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

myös miesten pitää osallistua imemään kalua ja antaan peppua

olisin kyllä valmis vaikka 3pyöränä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On varsin luontevampaa minkä olen huomioinut, meillä on ollut aviopareja 2/ 3 paria, Iältää 34v/ 36v/ 37v/ olemme suorittanut parin vaihtoa, olemme ottanut alkoholia sen verran että on täysin vapautunu olo. Jolloin meistä kukaa aviomies ei sääli toise vaimoa tämä olimme sopineet, vaan hakataan taotaa kyrpää vaimoje haaroje välii että varmasti on vaimot sen tunteneet vittunsa lihoissa, jotenkin on vain se tunne että saa Vaimot kärsiä mitä vituille tehdää.
        Mxi tämä yleisesti on helppo hyväksyä, nähnyt tämä kotona vaimon vieraitte vaimoje kanssa tekevät rohkeita kiimasia töitä vittujensa haaroilla, sen jälkeen kun olemme tehneet parin vaihtoja kilpa nussintaa. Mutta kyllä tätä myös olemme vieraitte miesten kanssa tehneet, kun kyrvät nussitu limasexi, vaimoje vittuu emättimee limat, niin olemmekuivanneet pyyhkineet Kyrvät puhtaiksi kuivaksi. Tästä tullut tietty tapa, että kyrvässä tämä vaan on tuntunut hyvältä niin
        että kyrvät ovat ruennu seisoo heleveti jäykkänä.
        Vaimot ovat painineet haarat levällää rajuin ottei.
        Että me miehet aika kovin ottei olemme puristelleet kiskoneet hinkanneet jäykkiä kyrpä niin että tuntunut tuskaisen kipeeltä kyrpä, ja tumman punaseksi turvonneena.On tämä tuntunut pahalta ajatella mutta luonteelle ei kukaa voi mitää, Näin elämä kulkee.

Opettele kirjottamaan ymmärrettäviä lauseita !

• bim 62v.

Olen ollut parin kanssa kolmantena muutaman kerran, kaikki ikimuistettavia ihania kokemuksia, olen kai bi, olen hyväillyt kosketellut miestäkin kolmen leikeissä eikä pahalta tuntunut. Eräs vaimo halusi lopuksi katsella kun miehet nuolevat/ imevät toisiaan ja me täytimme tietysti vaimon toivomuksen.

• Niin minäkin

Taitaa olla niin että ikä ja sen myötä kokemus tuovat enempi avoimuutta myös sexiin,ei olla niin ehdottomia asian suhteen vaan kaadetaan rohkeasti aitoja kuten yllä olevan iästä voi päätellä.

• Tuplasti kivaa
        Niin minäkin kirjoitti:

Taitaa olla niin että ikä ja sen myötä kokemus tuovat enempi avoimuutta myös sexiin,ei olla niin ehdottomia asian suhteen vaan kaadetaan rohkeasti aitoja kuten yllä olevan iästä voi päätellä.

Paremminkin mahtaa olla että kun on elänyt parisuhteessa tarpeeksi kauan ei tavallinen "pumppaus-sexi" puolison kanssa enää tahdo riittää vaan lisäväriä haetaan ensin leluista ja filmeistä ja kohta vieras rupeaa tuntumaan haluttavalta joten pettämistä parempi vaihtoehto on ilman muuta kimppa-kiva,ei muuta kun "laverit lujille" ja petivaatteet pesun tarpeeseen!

• Bi-minä
        Niin minäkin kirjoitti:

Lähes kaikissa meissä asuu pieni bi!

• Female only

Kolmantena olen ollut minäkin muttei koskaan ole ehdoteltu mitään miesten välistä vaan ihan heteropohjalla naista vuoronperään on nussittu.

• fantasia

Vaimolla ja minulla on myös fantasia bi miehestä(histä)kimpassa kanssamme.
        Yleensä fantasiassamme tilanne on sellainen jossa olemme"pakotettuja"alis-
        tumaan..Vaimoni joutuu antautumaan vieraille miehille minun katsellessa ja nuolessa
        häntä samalla kun vieras kalu tekee hänelle hyvää.
        Itse joudun myös ottamaan kalua suuhuni kuin myös peppuuni vaimoni katsellessa.
        Tilanteeseen ei kuitenkaan koskaan kuulu mitään väkivaltaa vaan tilanne jotenkin
        vaan senlainen ettei muuta aihtoehtoa ole.Kuitenkin koko ajan on myös mahdollisuus
        joutua vaikka piiskatuksi jos emme osaa palvella oikein.
        Vielä tämä on pelkkää fantasiaa,mutta olemme miettineet miten saisimme jutun toteutettua.

• Yllätetty
        fantasia kirjoitti:

tumaan..Vaimoni joutuu antautumaan vieraille miehille minun katsellessa ja nuolessa
        Tilanteeseen ei kuitenkaan koskaan kuulu mitään väkivaltaa vaan tilanne jotenkin
        vaan senlainen ettei muuta aihtoehtoa ole.Kuitenkin koko ajan on myös mahdollisuus
        Vielä tämä on pelkkää fantasiaa,mutta olemme miettineet miten saisimme jutun toteutettua.

Vastaava fantasia minullakin, tyttöystävälleni olen siitä ainoastaan hienovaraisesesti ottanut puheeksi. Se on kylläkin mennyt enemmänkin leikinlaskun piikkiin eli en tiedä jäikö ajatus edes muhimaan millään tavalla hänen mieleensä.
        Hiljattain sattui erittäin yllättävä, nolo ja hämmentävä tapahtuma. Olin masturboimassa dildo anuksessani kuvitellen toista miestä pyllyssäni kun tyttöystäväni ilmestyikin paikalle. Hänen oli tarkoitus tulla vasta seuraavana päivänä, mutta tulikin yllättäen (omilla avaimillaan) ja shokkihan se oli meille molemmille eikä sanaakaan kun hän poistui paikalta. Tässä alkua tälle keskustelulle, toivon "fantasian" vastaavan.

• Anonyymi
        Tuplasti kivaa kirjoitti:

Paremminkin mahtaa olla että kun on elänyt parisuhteessa tarpeeksi kauan ei tavallinen "pumppaus-sexi" puolison kanssa enää tahdo riittää vaan lisäväriä haetaan ensin leluista ja filmeistä ja kohta vieras rupeaa tuntumaan haluttavalta joten pettämistä parempi vaihtoehto on ilman muuta kimppa-kiva,ei muuta kun "laverit lujille" ja petivaatteet pesun tarpeeseen!

Tämä on kyllä oikeesti paha ja pirulline ongelma. Minkä vuoksi pitää tuhota elämää, kun siitä olisi kenties mahdollista nauttiakkin.
        Olemme olleet aviossa 19v kaikki sujui heleveti hyvinki noi 11v Mutta se jälkee on ollut jopa heleveti tympeetä, ottaa vaimolta alushousut pois perseestä, levittää lihavat reidet haarat, ja ruveta jytkyttämmää vaimolta
        vittua, tämä on yhtä helevettiä '' pumppaamis-panoo'' jytkyttämistä, ja vaimo vaan makaa allani sääret levällää kuin lahna. Vaimo on viimmeisen 6/7v aikaa lihonut semmosen 14kg
        on persettä, lihvt tukevat reidet että lihav pyöreä vatsa kuitenki tiukkaa lihaa ( maha). Siis 161cm noi 82-85kg.Paino vaihtelee. Tämä on kyllä ruvennu mietityttää, pitää tapahtua tosi muutoksia elämää ja paljon. ( Sitä en sanoisi Vaimo ei ole mudoton läski, vaan kylläkin Lihv Pullukka ja on muotoja.) tästä kyllä läheisimmät kaverit tietää mikä on tilanne, ovat kyllä kehottanut että ottakaa tosi reippaita kova otteisia ori miehiä, jotka ei sääliä tuntisi, te tarviitte tosi herätyksen tähän
        elämään. Vaimos tarvii rajut Miehet jotka kurittaa ottavat Irstaa härskisti kaipaa maistaa
        elämää. Te ette nyt ole siitä pitänyt huolta.
        Siis mitä helevettiä pitäisi tehdä.

• Anonyymi
        Tuplasti kivaa kirjoitti:

Me olemme vaimon kanssa oltu kyllä tietynlaiasessa kriisissä lähes 2v. Olemme ollu
        Aviossa 13v. Emme ole saanut toisistamme sitä
        irti mitä himoo tunsimme aikaisemmin, eikä vaimoni ole ehostanu sulle itteesä että tuntuisi
        kiihottavalta. Mietimme sitte yksi Perjantai päivä otimme juotavaa, että mentäsi lähi ravintolaa vähän tuulettumaan, niin pitkästä aikaa kun vaimo sitte ehosti itteesä, valmisteltiin lähtö. Otimme VodkaColaa niin
        minä vaimo persettä taputin , ja sanoin viedääkö rva persettä pitkästä aikaa tuulettumaan, hämmästyin vaimoltani melkein itku pääsi, nyyhkytti kyyneleet valu silmistä,
        vaimo nyyhkytti sanoi että vie vaimosi, ulos ravintolaa pitkästä aikaa tuulettumaan, sanoi vielä mieheni näytä että pidät minusta, taputa minun pyllyä vielä mekkoni alta että ymmärrän että pidät minusta pyllystäni. Meillä oli varmasti tunteet pinnassa, varmasti me kourittii vaimon kanssa toisemme, Nuoltii suudeltiin halattii, minä koiti kouri vaimoni pyllyn vitun haarat kostean vitun, Vaimo avasi vetoketjun työnti kätensä hyväili kyrpäni tosi kovin.Kun menimme ravintolaa, ravintolassa otimme kyllä aikalailla VodkaColaa Meidä seuraa liittyi 3miestä joita emme kumpikaan koskaa ole nähneet, Alkoholi oli itseeni että vaimoni kyllä tehnyt tehtävänsä, estoja ei ollut minkään laisia, niin nämä miehet liittyi seuraamme ilman että olisi ollut mitää puhetta en ainakaa muista, Me lähdimme kotiin vieraat 3miestä mukana,Kyllä olivat Fiksuja nuoria miehiä.
        Otimme kotona VodkaColaa. Vieraat miehet kyllä lähenteli vaimoo ja vaimo vaikutti että antaa kaiken lähentelyn tapahtua, ei millään tavoin estellyt, kun toise miehe kanssa olin ulkona tupakalla, Tämä jutteli rehellisesti, että ovat tieto tekniikka palvelusta, tekemässä firmille pankkeihin uusia järjestelmiä. ja haluuvat suoraa sanottuna sexi seuraa ihmisistä jotka olisi saman henkisiä, kun ovat itse reissu töissä eivät täällä tunne semmosia ihmisiä, mutta he kiinnitti vaimosi heti huomion että on pakko yrittää on niin Helvetti kiihottava näköne pullukka perseestää. Tämä on pakko tunnustaa tuli outo mielentilaa, tuli vapiseva olotila, Tuntu että kyrpä rupee seisoo mitä tämä mies jutteli vaimostani, tuli käsittämätön halu, että nämä miehet saa ottaa vaimolta vaikka väkisellä, rajui ottei että saisi nähä miten vieraat miehet Kyrpää työntää vaimo sisää, pitkästä aikaa kunnolla, tunsin tämä halun, sanoin tälle miehelle varmasti vaimo on meillä väljä luontone naine, Vaimo ei pihtaa pyllyää vittuaa mekkonsa alta, kyllä vaimoo on miehet päässyt meillä naimaa panemaa ja ovat saanu olla yötä vaimon kanssa, kuten myös kimppa ryhmä sexi käy meille, sitä vaimo haluaa. Me laitettiin makuu huoneeseen, juotavaa vodkaa Colaa, konjakkia, GoldenSiideriä, Lonkeroa Pikku sikareita, näitä tykkää vaimo polttaa.
        Isoja Sauna Pyyhkeitä, Kosteusintiimi pyyhkeitä. Anali Liukaste Öljyä, Anali sexi Nussimisee Kortonkia, Että Vittua varten kortonkit, Me kerroimme että kortonkeja ei tarvitse käyttää, jos haluaa paljaalla kyrvällä toimia, Se sopii meille että limat lasketaa Syvälle sisää.
        Ja sovimme että nämä miehet voi olla Maanantaihin kun töihinsä menevät.
        Vaimo oli halannut suudellut molemmat miehet. Niin olo huoneessa päätimme, Että Vaimolta otetaa riisutaa vain jakku puku pois. Corsetti liivit Niite Alla Nylon Alushousut, Nylon sukat, korkokenkät saa jäädä jalkaa. Kun Vaimo sitten vietii Makuu huoneesee.
        Me miehet riisuimme vaatteet että simmarit jäi. Otimme konjakki lasit, Vaimo halusi otti meiltä Miehiltä simmarit pois. Ja otti samalla kyrvän käteensä hyväili suuteli kyrvän ja toivotti hyvää tulevaa Yön sukellus retkiä Syvälle haaroje Välii karvalampee, että kiimasee Anali reikää mikä on perseessä.
        Siitä alkoi rajut kähinät kuin vaimolta ruvettiin repimää Corsetti liiviä alushousuja Nylon Sukkia, Kun meitä 4 Miestä vaimoo revittii alastomaksi Vittua Paljaaksi sääriää levällee,
        Niin käsiä kouria oli paljon kun siinä Sängyssä touhuttiin, niin tämä yksi miehistä tarttui minua haaroista kyrvästä kiinni lujasti Sanoi minulle nyt männää olohuonesee, niin mentii
        Mies puristeli venytti kisko minu seisovaa kyrpä, Tuntu ihan hirveltä. Tällä miehellä oli tosi pitkä kyrpä jäykkänä, meni pöydä luo pyllistin miehelle työnty takaapäin voimalla Kyrpää sisääni kysyin kuin pitkä Kyrpäsi on kun tulee Syvälle mahaani, sanoi 27cm on. Mies kysy oletko paljo, Bi-mieste / Homo-miesten nussittavana. Myönsin että olen varmaankin ollu noi 260 Bi-miehe /noin 280 Homo-miehe.nussittavana Olen noin 2800 kertaa yötä ollut nussittavana noin 19000 varvia on nussitu limat sisääni. Tunnen tämän Että tarviin Kyrpää, ja osaan nussia ja antaa mieste nussia. Että Jumaliste sain taas Kyrpää.
        Ja vaimo nussi nämä 2si Miestä Sai Kyrpää.
        Me seuravana päivänä päivänä vaimo kanssa päätettiin nyt nussitaa tämä Vkl näitte mieste kanssa ja sitte rauhassa keskustella. Kysyin vaimolta saitko yöllä Kyrpää myös perse silmää vaimo sanoi että sai niin helvetisti. Tästä pitää vielä jatkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me olemme vaimon kanssa oltu kyllä tietynlaiasessa kriisissä lähes 2v. Olemme ollu
        Aviossa 13v. Emme ole saanut toisistamme sitä
        irti mitä himoo tunsimme aikaisemmin, eikä vaimoni ole ehostanu sulle itteesä että tuntuisi
        kiihottavalta. Mietimme sitte yksi Perjantai päivä otimme juotavaa, että mentäsi lähi ravintolaa vähän tuulettumaan, niin pitkästä aikaa kun vaimo sitte ehosti itteesä, valmisteltiin lähtö. Otimme VodkaColaa niin
        minä vaimo persettä taputin , ja sanoin viedääkö rva persettä pitkästä aikaa tuulettumaan, hämmästyin vaimoltani melkein itku pääsi, nyyhkytti kyyneleet valu silmistä,
        vaimo nyyhkytti sanoi että vie vaimosi, ulos ravintolaa pitkästä aikaa tuulettumaan, sanoi vielä mieheni näytä että pidät minusta, taputa minun pyllyä vielä mekkoni alta että ymmärrän että pidät minusta pyllystäni. Meillä oli varmasti tunteet pinnassa, varmasti me kourittii vaimon kanssa toisemme, Nuoltii suudeltiin halattii, minä koiti kouri vaimoni pyllyn vitun haarat kostean vitun, Vaimo avasi vetoketjun työnti kätensä hyväili kyrpäni tosi kovin.Kun menimme ravintolaa, ravintolassa otimme kyllä aikalailla VodkaColaa Meidä seuraa liittyi 3miestä joita emme kumpikaan koskaa ole nähneet, Alkoholi oli itseeni että vaimoni kyllä tehnyt tehtävänsä, estoja ei ollut minkään laisia, niin nämä miehet liittyi seuraamme ilman että olisi ollut mitää puhetta en ainakaa muista, Me lähdimme kotiin vieraat 3miestä mukana,Kyllä olivat Fiksuja nuoria miehiä.
        Otimme kotona VodkaColaa. Vieraat miehet kyllä lähenteli vaimoo ja vaimo vaikutti että antaa kaiken lähentelyn tapahtua, ei millään tavoin estellyt, kun toise miehe kanssa olin ulkona tupakalla, Tämä jutteli rehellisesti, että ovat tieto tekniikka palvelusta, tekemässä firmille pankkeihin uusia järjestelmiä. ja haluuvat suoraa sanottuna sexi seuraa ihmisistä jotka olisi saman henkisiä, kun ovat itse reissu töissä eivät täällä tunne semmosia ihmisiä, mutta he kiinnitti vaimosi heti huomion että on pakko yrittää on niin Helvetti kiihottava näköne pullukka perseestää. Tämä on pakko tunnustaa tuli outo mielentilaa, tuli vapiseva olotila, Tuntu että kyrpä rupee seisoo mitä tämä mies jutteli vaimostani, tuli käsittämätön halu, että nämä miehet saa ottaa vaimolta vaikka väkisellä, rajui ottei että saisi nähä miten vieraat miehet Kyrpää työntää vaimo sisää, pitkästä aikaa kunnolla, tunsin tämä halun, sanoin tälle miehelle varmasti vaimo on meillä väljä luontone naine, Vaimo ei pihtaa pyllyää vittuaa mekkonsa alta, kyllä vaimoo on miehet päässyt meillä naimaa panemaa ja ovat saanu olla yötä vaimon kanssa, kuten myös kimppa ryhmä sexi käy meille, sitä vaimo haluaa. Me laitettiin makuu huoneeseen, juotavaa vodkaa Colaa, konjakkia, GoldenSiideriä, Lonkeroa Pikku sikareita, näitä tykkää vaimo polttaa.
        Isoja Sauna Pyyhkeitä, Kosteusintiimi pyyhkeitä. Anali Liukaste Öljyä, Anali sexi Nussimisee Kortonkia, Että Vittua varten kortonkit, Me kerroimme että kortonkeja ei tarvitse käyttää, jos haluaa paljaalla kyrvällä toimia, Se sopii meille että limat lasketaa Syvälle sisää.
        Ja sovimme että nämä miehet voi olla Maanantaihin kun töihinsä menevät.
        Vaimo oli halannut suudellut molemmat miehet. Niin olo huoneessa päätimme, Että Vaimolta otetaa riisutaa vain jakku puku pois. Corsetti liivit Niite Alla Nylon Alushousut, Nylon sukat, korkokenkät saa jäädä jalkaa. Kun Vaimo sitten vietii Makuu huoneesee.
        Me miehet riisuimme vaatteet että simmarit jäi. Otimme konjakki lasit, Vaimo halusi otti meiltä Miehiltä simmarit pois. Ja otti samalla kyrvän käteensä hyväili suuteli kyrvän ja toivotti hyvää tulevaa Yön sukellus retkiä Syvälle haaroje Välii karvalampee, että kiimasee Anali reikää mikä on perseessä.
        Siitä alkoi rajut kähinät kuin vaimolta ruvettiin repimää Corsetti liiviä alushousuja Nylon Sukkia, Kun meitä 4 Miestä vaimoo revittii alastomaksi Vittua Paljaaksi sääriää levällee,
        Niin käsiä kouria oli paljon kun siinä Sängyssä touhuttiin, niin tämä yksi miehistä tarttui minua haaroista kyrvästä kiinni lujasti Sanoi minulle nyt männää olohuonesee, niin mentii
        Mies puristeli venytti kisko minu seisovaa kyrpä, Tuntu ihan hirveltä. Tällä miehellä oli tosi pitkä kyrpä jäykkänä, meni pöydä luo pyllistin miehelle työnty takaapäin voimalla Kyrpää sisääni kysyin kuin pitkä Kyrpäsi on kun tulee Syvälle mahaani, sanoi 27cm on. Mies kysy oletko paljo, Bi-mieste / Homo-miesten nussittavana. Myönsin että olen varmaankin ollu noi 260 Bi-miehe /noin 280 Homo-miehe.nussittavana Olen noin 2800 kertaa yötä ollut nussittavana noin 19000 varvia on nussitu limat sisääni. Tunnen tämän Että tarviin Kyrpää, ja osaan nussia ja antaa mieste nussia. Että Jumaliste sain taas Kyrpää.
        Ja vaimo nussi nämä 2si Miestä Sai Kyrpää.
        Me seuravana päivänä päivänä vaimo kanssa päätettiin nyt nussitaa tämä Vkl näitte mieste kanssa ja sitte rauhassa keskustella. Kysyin vaimolta saitko yöllä Kyrpää myös perse silmää vaimo sanoi että sai niin helvetisti. Tästä pitää vielä jatkaa.

Hei te AvioPari luettuamme tämän teidä kirjoitukse, tunsimme aivan uskomattoman tuskan ja kiihko kun ajattelimme teitä.
        Me olemme myöskin Bi—Sexuaaleja molemmat, olemme miesten että naisten kanssa, erittäinkin aktiivisesti. Meitä kovasti kiinnostaa vaikkapa päästäisiin taamaankin.
        Minkä Ikäsiä olette? Me olemme M 39v N 38v
        Mies 182cm Solakka 75kg Isolla kestävällä mulkulla varustettu, Rva 163cm 79kg Rintava on reittä pyllyä ja kiihkee himo mieli.
        Meitä kiinnostaa valtavasti teidän avioparin rva, että aviomies tämä hänen kokemuksensa.
        Voidaa tällä foorumilla vaihtaa vielä ajatuksia, päästisiinkö tapaama pikapuoliin haluamme teitä me tunnemme sen tuskan.

• Anonyymi

on ihanaa juuri pillusta tullut kalu nuolla ja imeä tyhjäksi

• Anonyymi
        fantasia kirjoitti:

silkkaa nautintoa

• Anonyymi

kai teillä oli mukavaa meillä vaimo halus nähdä kun mua nussitaan se oli myös hauskaa nautintoa

• Sepä oli nam!

Minun paras kokemus oli olla 69.ssä vaimon alla kun toinen mies pani paljaalla loppuun asti ja sain nuolla vaimon pillun puhtaaksi.

• Siistijä

Nuolitko myös kaverin kalun puhtaaksi?

• ....................
        Siistijä kirjoitti:

Nuolitko myös kaverin kalun puhtaaksi?

Kyllä minä ainakin nuolisin myös kalun.

• Anonyymi
        .................... kirjoitti:

Kyllä minä ainakin nuolisin myös kalun.

tottakai

• parisp(M)

Niin ajatelkaa miltä tuntuu kun toinen mies ottaa multa suihin ja molempien vaimot katsoo sivussa.
      Näin se menee jos haluu et naiset saa tahtomansa läpi

• Lienenkö bi

Paa silmät kiinni niin eroa et juuri huomaa onko mies vai nainen imemässä,mies ehkä parempi siinä hommassa,samoin naisten suhteen,paa ne nuolemaan toisiaan,on livenä aika kiihottavan näköstä,ihan erillaista kuin pornofilmeissä ja mulle ainakin vaimo sanoi etten koskaan opi nuolemaan yhtähyvin kuin toinen nainen,hyvä olen kuulema minäkin mutta nainen tekee sen kuitenkin jotenkin erilailla sillä tietää luonnostaan mikä tuntuu hyvältä,oisko sama suihinotossa,mies tietää paremmin kuinka kullia pitää käsitellä.

• Kaikkien kanssa
        Lienenkö bi kirjoitti:

Paa silmät kiinni niin eroa et juuri huomaa onko mies vai nainen imemässä,mies ehkä parempi siinä hommassa,samoin naisten suhteen,paa ne nuolemaan toisiaan,on livenä aika kiihottavan näköstä,ihan erillaista kuin pornofilmeissä ja mulle ainakin vaimo sanoi etten koskaan opi nuolemaan yhtähyvin kuin toinen nainen,hyvä olen kuulema minäkin mutta nainen tekee sen kuitenkin jotenkin erilailla sillä tietää luonnostaan mikä tuntuu hyvältä,oisko sama suihinotossa,mies tietää paremmin kuinka kullia pitää käsitellä.

Totta,oman vartalon tunteminen tekee myös omaa sukupuolta olevan koskettelemisen helpommaksi,tietää luonnostaan mikä tuntuu parhaalta,ei tarvitse käestäpitäen neuvoa jokaista asiaa,esim.harva nainen osaa nuorena ja kokemattomana ottaa kunnolla suihin eikä kaikki vanhemmatkaan vaikka koettais neuvoa.Kimpassa bi-sex kokeilut tuovat mukavaa piristystä jos vain kantti kestää lähteä mukaan.

• Koettu on

Empä ole vielä tuommoisia vaimoja kohdannu,kyllä siinä on akatkin jotain hästänny eikä vain kattonu.

• Uneksija!!

Nämä on juttuja jotka jäävät useimmille meistä vain märkiin uniin,valitettavasti.

• Upeeta hommaa biseikkailut kimpassa. Yhden parin kans olen harrastanut ja kivaa on ollut. Naista naitu yhdessä ja sitten miestenälistä mausteeksi...imuttelua ja olenpa kaveria pannutkin. Nainen seurannut ja osallistunut erittäin himokkaana. Kannattaa kokeilla jos vähänkin kiinnostaa.

• Ei unta vaan totta

Niin on.Minäkin olen ottanut meidän kimpassa kaverin kalun suuhun suoraan vaimoni pillusta ja mukavalta on tuntunut.

• Kimpassa kivempaa!
        Ei unta vaan totta kirjoitti:

Niin on.Minäkin olen ottanut meidän kimpassa kaverin kalun suuhun suoraan vaimoni pillusta ja mukavalta on tuntunut.

Minäkin,olen pannu myös miestä peppuun,oltiin kolmen kimpassa,vaimo,vieras mies ja minä,vaimo otti kaverilta suuhun samalla kun minä panin vaimoa takaapäin peppuun niin kaveri pyysi jotta nussisin häntäkin.vaimo siirtyi sivuun,kaveri veti polvensa kainaloihin ja minä panin häntä lähetyssaarnaja-asennossa samalla runkaten häntä,vaimo seurasi hommaamme aikansa sivusta,siirsi sitten käteni pois ja jatkoi hänen imemistään ja pian laukesimme,kaveri vaimoni suuhun ja minä hänen peppuunsa,siinä sitten hetken levättyämme jatkoimme vaimon hellimistä yhdessä jotta hänkin sai oman tyydytyksensä ja "meillä kaikilla oli niin mukavaa,oi jospa..."

• Tahtois myös
        Kimpassa kivempaa! kirjoitti:

Minäkin,olen pannu myös miestä peppuun,oltiin kolmen kimpassa,vaimo,vieras mies ja minä,vaimo otti kaverilta suuhun samalla kun minä panin vaimoa takaapäin peppuun niin kaveri pyysi jotta nussisin häntäkin.vaimo siirtyi sivuun,kaveri veti polvensa kainaloihin ja minä panin häntä lähetyssaarnaja-asennossa samalla runkaten häntä,vaimo seurasi hommaamme aikansa sivusta,siirsi sitten käteni pois ja jatkoi hänen imemistään ja pian laukesimme,kaveri vaimoni suuhun ja minä hänen peppuunsa,siinä sitten hetken levättyämme jatkoimme vaimon hellimistä yhdessä jotta hänkin sai oman tyydytyksensä ja "meillä kaikilla oli niin mukavaa,oi jospa..."

Mistä tuommoinen pariskunta löytyisi,täällä olisi neitsytpeppu valmiina kaikkeen kivaan.

• Trio-sexiä
        Tahtois myös kirjoitti:

Mistä tuommoinen pariskunta löytyisi,täällä olisi neitsytpeppu valmiina kaikkeen kivaan.

Vaikka lähiöpubista kun osaat olla silmät auki,siellä on varmaan pariskuntia jotka etsii samaa kuin sinäkin,miehet vaan käy usein liian hanakasti rouvan kimppuun ehdottelemaan "salasuhdetta" aviomiehen selän takana,tästä syystä parit usein varovaisia ja epäluuloisia mutta jos on silmää huomata miten menetellä niin kyllä onnistuu.

• Triangel soi
        Trio-sexiä kirjoitti:

Vaikka lähiöpubista kun osaat olla silmät auki,siellä on varmaan pariskuntia jotka etsii samaa kuin sinäkin,miehet vaan käy usein liian hanakasti rouvan kimppuun ehdottelemaan "salasuhdetta" aviomiehen selän takana,tästä syystä parit usein varovaisia ja epäluuloisia mutta jos on silmää huomata miten menetellä niin kyllä onnistuu.

Totta,maltti on valttia ainakin alussa,jonkun kerran ollu kolmantena ja joka kerta aloite tullut pareilta,ensin kutsu baarista jatkoille heidän luokseen ja kun "jäät sulaneet" myös ehdotus,ensin jäädä yöksi heidän luokseen ja sitten kohta "siskonpedistä",niin se menee kun ei ole itse heti ehdottelemassa.

• M43-utelias

Kyllähän sen kolmannen pyörän pitää se paikkansa siellä toisten aviovuoteessa tietää, eikä yrittää lähteä sooloilemaan, hakemaan vain kahden keskistä juttua rouvan kanssa...

Mutta olisihan se kiimaista sopivan avioparin vuoteeseen päästä, olemaan miehen naitavana samalla kun itse tuottaa rouvalle nautintoa kielellään ja tuntemassa kuinka oma kalu paisuu paisumistaan rouvan suussa miehen jatkaessa naimistani...

• Jalkopäässä katsova

Silloin kun nainen on kolmantena niin tyttöjen välinen seksi menee joskus ihan hurjaksi,siinä mies meinaa jäädä kelkasta kokonaan,hyvä että vetävät henkeä välillä kun ovat kiinni toisissaan.

• utelias..

taitaa olla kevättä rinnassa,myös tällä 44-vuotiaalla ex-rouvalla:) en kokenut orgasmia yli 20 vuoteen tietyistä syistä johtuen,kunnes sitten jotain tapahtui ja nyt kiinnostaisi kaikki ja himot on hirveät.Ja mieleen palautui eräs haave nuoruudesta,eli mille tuntuisi olla naisen kanssa sängyssä? Ja pieni ryhmä-seksi ja parin-vaihto..täytyy nyt miettiä mielessään onko kynnys liian korkea ja riittääkö rohkeus..mieli tekisi!! kertoisiko joku millainen oli ns.eka kerta..:)

• Rohkaistunut

Rohkeutta peliin ,niin minäkin tein vuosi sitten ja olen saman ikäinen kuin sinä , toteutin pitkään kyteneen haaveeni , enkä ole sitä päivääkään katunut ! Aluksi iskimme mieheni kanssa ravintolasta tosi hottin naisen jonka kanssa välillä ryhmä-seksiä ja välillä olen yksin yötä hänen luonaan .Meistä tulleet parhaat ystävät ja rakastajatar minulle :) Jos sinulle tulee tilaisuus älä vaan jätä käyttämättä , naisten välinen seksi on jotain sanoinkuvaamattoman taivaallista !!!

• aah5555

onhan se kolmen kimppa ihan kivaa kun yks lykkii takaa ja toinen eestä.Oonhan mä naisetenkin alapäitä nuollut vaikka en mikään lesbo/bi olekkaan mutta halusin vain antaa muille nautintoa ja se kannatti sillä sain siitä hyvän ja nautinnollisen hetken:)

Kokeilkaa!!

• Välillä myös unta

sillä näin miehenä muutama yö sitten unta, jossa runkkaan toista miestä. Kalu kovettui ja sitten laukesi. Aika lailla tuli tavaraa ympäri sänkyä. Vaimo katseli tapahtumaa vierestä ja hymyili. Ajattelin unessa, että tämän toisen miehen kalun pitäminen ei oikeastaan eroa oman kalun käsittelystä. Uni saattoi johtua siitä, että olen jonkin aikaa jo toivonut saavani kosketusta toisen miehen kaluun. Haluaisin kokeilla myös miesten välistä ja joskus vaimoni on sauvalla tullut sisääni.

• mielessäkäynyt

minäkin olen ollut erilaisissa kimpoissa muka,100% hetero mielellä,mutta nyt kun ikääkin jo kertynyt yli 40v on olkanut kiinnostamaan ainakin pikku runkkailut miehen kanssa tietenkin naisen läsnä ollessa ja osallistuessa ja sopivassa kiimassa ottaa suihinkin,miehen perse ei kyllä kiinnosta yhtaan.

• Kaikkea kokeillut

Kyllähän se on niin että kaikki kimppa-kivan harrastajat ovat enemmän tai vähemmän bi-seksuaaleja,siinä kun väkisinkin joutuu kosketuksiin myös samaa sukupuolta olevan kanssa.

• zax

Tuo on aivan totta, myönsi sen tai ei. Jokaisessa on piilevää homoseksuallisuutta, itse olen tiedostanut bi - seksuaalisuuteni ja jopa muutamat tyttöystänikin ovat sen tienneet, osa peräti hyväksynyt sen.

• Ukkeli kokenut
        zax kirjoitti:

Tuo on aivan totta, myönsi sen tai ei. Jokaisessa on piilevää homoseksuallisuutta, itse olen tiedostanut bi - seksuaalisuuteni ja jopa muutamat tyttöystänikin ovat sen tienneet, osa peräti hyväksynyt sen.

Minun kokemukseni mukaan kaikki naiset jotka olleet mukana kimpassa ovat olleet bi-seksuaaleja,kait helpompi eikä niin tuomittavaa naisilla,miehet pelkäävät enempi "homon leimaa" eivätkä uskalla olla yhtä estottomia kuin naiset.

• zax
        Ukkeli kokenut kirjoitti:

Minun kokemukseni mukaan kaikki naiset jotka olleet mukana kimpassa ovat olleet bi-seksuaaleja,kait helpompi eikä niin tuomittavaa naisilla,miehet pelkäävät enempi "homon leimaa" eivätkä uskalla olla yhtä estottomia kuin naiset.

Totta tuo.

• Anonyymi
        Ukkeli kokenut kirjoitti:

Tämä on niin tosi kuin vaan voi olla tosi, miehille tämä homon leima on raskas taakka.
        vaikka mies onkin Bi-sexuaali, kun taas naisella, vaimolla ei mitenkää tämä haittaa, kun on Bi-sexuaalinen.vaimo on rakastellut erittäinkin törkee rajusti nais rva kavereitte kanssa, kuten vaimoni rakastelee myös mies porukoitten kanssa myös. Tiedän tämän kuin
        tämä vaan pitää niin helveti visusti osata hoitaa, niin että ryhmä sexi kimppa hommat, kaikkien pitää olla Bi-sexuaaleja, Miehet että naiset. Mixi tämä leimautuminen Bi-Miehillä kun on miesten kanssa, mutta kun sama Bi-mies panee Bi-naista perseesee, niin maine kasvaa. Me voimme tämä kertoa, meillä on ollut ja on Bi-miehiä jatkuvasti, Vaimoni suosikki on urheilullinen Bi-mies 26v ikä ja kyrvän mitta sama, Tämä kaveri on meillä vaimoni luona, heidän suhde on, Tämä kaveri on vaimon Rakas kiihko rakastaja, mutta tämä on nyt käsittääkseni muuttunut, Tämä kaveri on rakastunut täysin vaimooni, tämän ymmärrän heillä on kiinteämpi rakkaus seurustelu suhde, Tämä on se tosi asia, kun tää kaveri tulee meille lauantai pv. Menevät vaimo kanssa makuu huoneeseen, minä varmasti tiedän tämän tuskan minkä saan tuntee, miten vaimo huutaa valittaa tämä miehen käsittelyssä, kun mies polkee vaimoo, tässä vaan on se juttu, tämä vaimo rakastaja, seurustelu kumppani mies panee vaimoo perseesee kun tulee meille 4/5h yhteen menoo
        5/6 varvia, Tätä vaimo rakastajaa panija Miestä pidetää arvostetaa Kovana säälimättömänä nussijana pano miehenä, Tämä tieto on levinnyt meidä Bi-sexuaali AvioParien että yksinäisten Bi- sexuaalien Joukossa että , Tämä John Karri Seurustelee vaimoni kanssa, tästä leviää tieto että nyt vaimoni saa tosi Kyrpää perseesee vittuusa suuhunsa Että tämä on mies Joka Nussii Bi-sexuaali avioparit Meillä nämä lauantai illat sitten yhdessä on seurustelua olen aina laittanut kahvit ja konjakit kun tulevat makuuhuoneesta, Tämä John Karri jää sitten meille vaimon luokse yöksi ja on sunnuntai päivän iltaan. ja ottaa myös vaimoo, silloin on tosi kyseessä meidän makuu huoneessa, / nämä lauantai illat meillä on sauna myös, minä olen saunassa tämän
        Karrin kanssa alku illalla, kyllä Karri tunnusti että hän rakastaa vaimosi persettä vittua ja sitä että vaimos ottaa Kyrpää hurja hyvin suuhun, Otimme saunan Puku huoneessa konjakkia, Karri otti minua kiinni otti Minulta kyrpäni kouraansa Hinkkaa puristelee sitä että kyrpäni seisoo mielettömästi, Karri sanoi että hän tuntee että tarvi Kyrpää, Karri Pyllisti minä työnnyin Karri perseesee syvälle nussitti nussimalla, kaksi varvia limat Syvälle perseesee. Karrila rupes kyrpä seisoo mielettömästi kun minä puristeli Karri Kyrpää haaroje välistä samalla kun nussi Karria perseesee. Karri otti minua kiinni kaato minut pesuhuoneen penkille selällee otti jalat
        kainaloihisa työnti pitkä kyrpänsä persesilimästä syvälle sisää, samalla puristeli Minulta seisovaa Kyrpää kun nussi minua teki niin hyvää että silmissä sumeni samalla minulta kyrpä ruiskutti limaa , Tämä on outoa Kun Bi-sexuaali naista nussitaa perseesee Sillo Miestä Pidetää tosi nussijana meillä varmasti vaimoo olen nussinut vaikka kuinka helkuti paljo perseesee koska sitä vain haluaa, kuten ryhmä Sexiä touhutessa vaimoo nussitaa perseesee, kuten vittuunkin. Medä tuttava piirissä on paljo Bi-sexuaaleja. Tämä löytö vaimo rakastaja Karri meillä on rajuja juttuja,
        Me Karri Kanssa Nussitti Vaimoo yhtä Aikaa työnnettiin kyrvät vaimo sisää vittuu ja perseesee. Tämä Karri nussi minua perseesee vaimoni nähden siitä vaimo tykkäsi kun näki miten kyrpä uppo sisääni. Tämä on kuitenkin aika suljettu piiri pitää olla kuitenki varovaine
        Missä Bi-sexuaali porukoissa pyörii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on niin tosi kuin vaan voi olla tosi, miehille tämä homon leima on raskas taakka.
        vaikka mies onkin Bi-sexuaali, kun taas naisella, vaimolla ei mitenkää tämä haittaa, kun on Bi-sexuaalinen.vaimo on rakastellut erittäinkin törkee rajusti nais rva kavereitte kanssa, kuten vaimoni rakastelee myös mies porukoitten kanssa myös. Tiedän tämän kuin
        tämä vaan pitää niin helveti visusti osata hoitaa, niin että ryhmä sexi kimppa hommat, kaikkien pitää olla Bi-sexuaaleja, Miehet että naiset. Mixi tämä leimautuminen Bi-Miehillä kun on miesten kanssa, mutta kun sama Bi-mies panee Bi-naista perseesee, niin maine kasvaa. Me voimme tämä kertoa, meillä on ollut ja on Bi-miehiä jatkuvasti, Vaimoni suosikki on urheilullinen Bi-mies 26v ikä ja kyrvän mitta sama, Tämä kaveri on meillä vaimoni luona, heidän suhde on, Tämä kaveri on vaimon Rakas kiihko rakastaja, mutta tämä on nyt käsittääkseni muuttunut, Tämä kaveri on rakastunut täysin vaimooni, tämän ymmärrän heillä on kiinteämpi rakkaus seurustelu suhde, Tämä on se tosi asia, kun tää kaveri tulee meille lauantai pv. Menevät vaimo kanssa makuu huoneeseen, minä varmasti tiedän tämän tuskan minkä saan tuntee, miten vaimo huutaa valittaa tämä miehen käsittelyssä, kun mies polkee vaimoo, tässä vaan on se juttu, tämä vaimo rakastaja, seurustelu kumppani mies panee vaimoo perseesee kun tulee meille 4/5h yhteen menoo
        5/6 varvia, Tätä vaimo rakastajaa panija Miestä pidetää arvostetaa Kovana säälimättömänä nussijana pano miehenä, Tämä tieto on levinnyt meidä Bi-sexuaali AvioParien että yksinäisten Bi- sexuaalien Joukossa että , Tämä John Karri Seurustelee vaimoni kanssa, tästä leviää tieto että nyt vaimoni saa tosi Kyrpää perseesee vittuusa suuhunsa Että tämä on mies Joka Nussii Bi-sexuaali avioparit Meillä nämä lauantai illat sitten yhdessä on seurustelua olen aina laittanut kahvit ja konjakit kun tulevat makuuhuoneesta, Tämä John Karri jää sitten meille vaimon luokse yöksi ja on sunnuntai päivän iltaan. ja ottaa myös vaimoo, silloin on tosi kyseessä meidän makuu huoneessa, / nämä lauantai illat meillä on sauna myös, minä olen saunassa tämän
        Karrin kanssa alku illalla, kyllä Karri tunnusti että hän rakastaa vaimosi persettä vittua ja sitä että vaimos ottaa Kyrpää hurja hyvin suuhun, Otimme saunan Puku huoneessa konjakkia, Karri otti minua kiinni otti Minulta kyrpäni kouraansa Hinkkaa puristelee sitä että kyrpäni seisoo mielettömästi, Karri sanoi että hän tuntee että tarvi Kyrpää, Karri Pyllisti minä työnnyin Karri perseesee syvälle nussitti nussimalla, kaksi varvia limat Syvälle perseesee. Karrila rupes kyrpä seisoo mielettömästi kun minä puristeli Karri Kyrpää haaroje välistä samalla kun nussi Karria perseesee. Karri otti minua kiinni kaato minut pesuhuoneen penkille selällee otti jalat
        kainaloihisa työnti pitkä kyrpänsä persesilimästä syvälle sisää, samalla puristeli Minulta seisovaa Kyrpää kun nussi minua teki niin hyvää että silmissä sumeni samalla minulta kyrpä ruiskutti limaa , Tämä on outoa Kun Bi-sexuaali naista nussitaa perseesee Sillo Miestä Pidetää tosi nussijana meillä varmasti vaimoo olen nussinut vaikka kuinka helkuti paljo perseesee koska sitä vain haluaa, kuten ryhmä Sexiä touhutessa vaimoo nussitaa perseesee, kuten vittuunkin. Medä tuttava piirissä on paljo Bi-sexuaaleja. Tämä löytö vaimo rakastaja Karri meillä on rajuja juttuja,
        Me Karri Kanssa Nussitti Vaimoo yhtä Aikaa työnnettiin kyrvät vaimo sisää vittuu ja perseesee. Tämä Karri nussi minua perseesee vaimoni nähden siitä vaimo tykkäsi kun näki miten kyrpä uppo sisääni. Tämä on kuitenkin aika suljettu piiri pitää olla kuitenki varovaine
        Missä Bi-sexuaali porukoissa pyörii.

Kivaa tätä alkavaa vuotta teilee, kiihko rakkautta antava, ottava AvioPari. Rva Yön musta ruusu, sinulle erityisesti hyvää alkavaa vuotta, kiihko muhkeaa persesesi, että himo vittuus lihav reisie haarojesi väliisä. Ehkä ennen kaikkea Ison isoihi kiinteisiin tissiesi välii, onko isot kyrvät lauenneet. Ihmetteli kun teistä kuulunut mitää tai näkynyt, Syyskuu-Marraskuu välisenä aikana oli 6 det rajut Bi-sexuaali orgiat oli paljonko miehiä, naisia. Mutta te AvioPari aina olette olleet oikeita Irstaita Porno tähtiä. Mitä vitut kyrvät tarkoittaa. / sitäpä en nyt ihmettele olette päätyneet tähän, Sinulla on tämä isoin ori rakastajana, teillä kotona. John Karri. Tiedättekö mitä teistä Puhutaa Bi-sexuaali seuruessa mihin kuuluttaa, että sinulla on rakastajana tämä John Karri, Tämä hirvee peto
        aviomiehesi hyväksyy tämän sinun vaatimuksesta että tarviit nuoren rakastaja kotii asumaa joka astuu nussii sinua herkeemättä miehesi kanssa, että tämä John Karri nussii miestäsi myös on ammatti Sonni panemaa nussimaa kumpaakin, mutta on juorut Levinnyt miestäsi pidetään jopa homona
        kuinka tämä sinun rakastajasi myös miestäsi nussii perseesee, ja miehesi nussii tätä John Karria perseesee, ja nämä 2si miestäsi nyt sinua nussii myös kumpikin perseesee ja tästä katellista tietoo sinulla huoraava rva Joitte kanssa teette vituillanne tosi pornoo. Kyllä tosi
        vitut haroje välissä sitä varten. Tää John Karri on kertonut kuinka hurja petomaine Kiimane kyltymätön huora sinä olet. Joka reiästä vitusta, perseestä, Tissie välistä, että suuhun nussimisesta. On kertonut että teillä hurjija sala orgioita, mitä teette. Haluaisin että ilmoittaisit itsestäsi haluaisin rakastella kanssasi yön musta ruusu. Tiedä tämä.

• Anonyymi

Haluaisin päästä kokemaan 2m 1n, monesti oon haavellut

• Anonyymi

minä kans olen mies mutta kuitenkin

• Anonyymi

H­e­i! Ku­­­ts­umme sinut kä­­ym­ään uude­­­ssa cha­tis­­sa! Mei­­­tä on yli mil­­­jo­­ona! 👉 http://44338zfb.com/H/J1ff 👈

• Anonyymi

Edellisessä suhteessa oli usein kimppaa minä ja toinen nainen ja oma mies. Nykyään kun nyk. Mies on noh tuli vähän yllätyksenä mustasukkainen ja todella ahdasmielinen sen kun vihjailin kolmannesta niin tuli jyrkkä tyrmäys. Eli se ihanuus on tässä parisuhteessa taputeltu..
      En oke myöskään uskaltanut kertoa että olen bi tietäen miehen suhtautumisen asiaan. Sen verran vahva mieltymys että kaipaan naisen kosketusta aika ajoin..
      Olen yllättynyt itsestäni että salilla aloin flirttailemaan yhelle mimmille vähänkö taas itseluottamus nousi kun sainkin vähän vasta flirttiä. Vaikka ko. mimmi onkin mies.
      Nyt onkin alkanut jännittää salille meno mitä jos tää vaikka eteneekin pitemmälle olen jo alkanut fantasioimaan jos pyytäisi heidän mukaan sextailemaan.
      Huh mikä avautuminen mut alan olla jo epätoivoinen ja puutteessa.. n32v

• Anonyymi

nauti kun mahdollista

• Anonyymi

Tuo tilanne on perseestä. Kuuntele kokemuksen karvaista rintaääntä - teidän suhteenne ei tule kestämään. Minulla on sama tilanne tällä hetkellä. Eli aikaisemmassa suhteessa oli hyvää seksiä, mutta rakkaussuhde oli syvältä ja se meni poikki. Nyt rakkaussuhde on seksisuhteen puuttumisen vuoksi kuihtunut. "Parisuhde" on ihan kivaa, mutta seksi on syvältä. Tässä on vain kyse siitä milloin löydän uuden asunnon ja suhde katkeaa siihen.

Ihan kiva suhde jossa siivoatte, käytte kaupassa, viette roskat ja katsotte samoja ohjelmia yhdessä ei riitä, koska se ei ole rakkaussuhde. Sinä voit tehdä ihan tuota samaa sukulaistesi tai ystäviesi kanssa tai vaikkapa vanhusten avustamisessa vapaaehtoistyössä. Tuota kutsutaan suhteeksi, koska siinä suhteessa sinä voit olla ystävällinen, olematta ystävä.

Jos sinä haluat seksissä välillä naisen kosketusta vaikka rakkaudessuhteeseen sinulle riittäisi mies, ja mies kieltää sen ettet naisen kosketusta tule saamaan enää koskaan, seksisuhteenne on tuhoontuomittu ja ilman seksisuhdetta, rakkaussuhteesi tuohon kieltäjään tulee kuihtumaan.

Kyse on täsmälleen samasta asiasta kuin jos sinä haluaisit kalua sisällesi, mutta miehesi sanoisi ei ja että hänelle riittää että hän nuolee sinua välillä ja lopun aikaa runkkaatte. Sinä et kovin kauaa tuota tilannetta katsoisi.

Parisuhde, rakkaussuhde ja seksisuhde ovat kaikki eri asioita, vaikka ne voivat olla samaan aikaan saman ihmisen kanssa käytössä. Sinulla voi olla parisuhde ja seksisuhde, jolloin toimitaan Friends with Benefits pohjalta. Sinulla voi olla parisuhde ja rakkaussuhde joka pätee esimerkiksi sukulaisuussuhteisiin. Ja sinulla voi olla seksisuhde vailla tunteita tai muuta yhteyttä. Mutta jos aiot mennä rakastuneena naimisiin ja sellaiseen rakkaussuhteeseen, jossa et saa toteuttaa seksuaalista itseäsi, sinä tulet kuihtumaan ja suhteenne tulee kuolemaan.

Heitä se ukko menemään.

• Anonyymi

oltuamme vaimon ja tutun miehen kanssa ryhmässä keskustelu kääntyi anaali seksiin kysyin miltä se tuntui vaimo vastas kokeile no eiku imeskeleen kalua kovaks tuttua puuhaa nyt se näytti paljon suuremmalta istu sen päälle käski vaimo voit itse säädellä vauhdin ja syvyyden aika oian pohjassa ja pian tulin koskematta kaluuni upa kokemus jatketaan

• Anonyymi

meillä kans mies mukana kun vaimo halus isoa katsoin vierestä ja lopuksi otin suihin imin kunnes koveni uudestaan sain peppuun ja vaimo katseli

• Anonyymi

vaimon ja miehen limoista kullia on kiva imeä kovaksi ja sen jälkeen ratsastaa itte vaimo vielä innostu imeen minua ei kestänyt kauan kun tulin tämä uusitaan

• Anonyymi

olen kekeillut vaimo sai tupla-panot sen jälkeen yllyytti minuakin kokeilemaan otin kaverin pehmeän kalun suuhuni imeskelin ja nuolin ihana tuntea kovenevan suussa vaimo käski kokeilemaan miltä se pepussa tuntuu ja minä kokeilin kivun jälkeen se oli tosi ihanaa vaimo otti samalla suuhun vau mikä orkku lisää tätä

• Anonyymi

vaimo innosti mua nuorempana kokeilemaan miltä kulli maistuu imeskelin onnessani vaimo vaati saada nähdä kun minua nussitaan oli eka kerta kipu ja sen jälkeen nautinto ihana yhdistelmä vielä kuumat spermat sisälle tätä jatkettu aina vaan

• Anonyymi

kyllä vaimo oikein opettanut kuinka kulli otetaan syvälle hengitys ja muu nykyään ihan vaki hommaa joka kerta putsaan vaimon limat ja imen uudelleen kovaks oon kokeillu myös ottaa peppuun sekin oli ihanaa vaimo imi samalla en kauan kestänyt kun tulin

• Anonyymi

Ois kyllä ihanaa päästä imemään miestä hänen vaimonsa kanssa ja hän vaimonsa kannsa imemässä mua..
      Bi curious hki

• Anonyymi

Totuushan on että kaikki jotka lähtee kimppa-juttuihin, ovat bi-seksuaaleja vaikka eivät sitä ehkä tunnusta.
      Erityisesti miehet jotka jakaa naisen, ovat todellisuudessa piilo-homoja ja kiihottuvat toisista miehistä, ei niinkään naisestaan.
      Sairasta hommaa joka tapauksessa.

• Anonyymi

Tutun pariskunnan kanssa vietimme viikonloppuiltaa. Muiikki soi, ja meinasimme tanssia. Kaverin vaimo haki vaimoani tanssiin ja kysyi, voiko lainata vaimoani. Annoin luvan ja seurasimme sitten naisten tanssia, joka siirtyi sitten parin tanssin jälkeen sohvalle ja naisten keskinäiseen yhteydenpitoon. Siitä oli sellainen seuraus. että mekin sitten kaverin kanssa otimme lähempää kontaktia.

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe