Detur

Marari

Onko Detur muuttanut letopäivän lauvantaista perjantaiksi ja lentokentän Dalamanista Milakseen ?
Viimekuussa kyllä vielä myivät (ja ostinkin) lentoja Dalamaniin.
Kukaan ei ole viitsinyt ilmottaa muutoksista.
t.Ari

7

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malla

Näköjään näin on tehnyt. Kuka tietää miten kauan bussimatka Marmarikseen kestää ?

• ei tarvii opasta ei

No mikä ihme siinä on, ettei osaa ostaa verkosta lentoja ihan itse? Istanbulin kautta Dalamaniin tai sinne Milakseen Turkishilla (joka on sataX parempi kuin Finnair, saati Concorevaimikälie?) ja ottaa netistä hotellin niistä sadoista vaihtoehdoista, joita siellä on, alkaen 2 euroa/yö. Bussi kuljettaa kentiltä Marmarikseen 25 liiralla.

• no huh huh...

Ja mistähän Marmariksesta löytyy hotelli alkaen 2 e / yö, täyttä puppua! Olen itsekkin monesti ottanut pelkät lennot ja paikanpäältä apart mut halvemmaks tulee jos menee matkatoimiston matkoilla.
        Ja lentoyhtiöistä (joilla turkkiin lennetään) on ehdottomasti paras on THY!

• huh vaan itelles
        no huh huh... kirjoitti:

Ja mistähän Marmariksesta löytyy hotelli alkaen 2 e / yö, täyttä puppua! Olen itsekkin monesti ottanut pelkät lennot ja paikanpäältä apart mut halvemmaks tulee jos menee matkatoimiston matkoilla.
        Ja lentoyhtiöistä (joilla turkkiin lennetään) on ehdottomasti paras on THY!

No kyllä löytää, jos etsii!

Viikko sitten löytyi vielä 2 eurolla yö, mutta nyt näyttää halvin olevan 4 euroa yö. http://www.hotelscombined.com

• etsivät löytää
        huh vaan itelles kirjoitti:

No kyllä löytää, jos etsii!

Viikko sitten löytyi vielä 2 eurolla yö, mutta nyt näyttää halvin olevan 4 euroa yö. http://www.hotelscombined.com

Jos viitsii käydä siellä Deturin sivulla, sieltä löytyy tieto, kuinka kauan bussimatka Bodrumin kentältä Marmarikseen kestää. Kysymyksen kirjoittamisen vaivalla olisi itse jo hakenut ko. tiedon ja paljon muutakin asiaan liittyvää.

Jos menet viikoksi lomalle Marmarikseen, varmasti löytyy seuramatkoilta edullinenkin (äkki)lähtö, mutta jos menet pidemmäksi aikaa, vaikka kuukaudeksi, kyllä se omatoimisesti yli puolet halvemmaksi tulee.

• millai

Riittäisikö sinulle siis että detuuri ilmoittaisi sinulle henkilökohtaisesti letojensa muutokset. Ettei tartte pyytää lupaa etukäteen.

• JK

NIIINKÖ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2912
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1498
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe