hei haluaisin noitaksi olisko täällä ketään kuka vois opetaa mua?
kiitoos etukäteen:)
Haluaisin noitaksi onko täällä ketään joka vois opettaa?
11
231
Vastaukset
- dfdd
Juokse päin seinää, aloita siitä.
- jhjhjoo
joominavvoinnaghhaauutthhhaaatthhhuuuuuhhuuhhhuhhuhhu
pppp
mmehhhhnnnhhhhooooonnnnhhoohhooo
oooonnnnnoo.
. - witchspells
Sama täälä haluaisin tulla noitaksi mut en tiie mistä aloittaisin. Voisko joku jeesaa ?
- Palava Pensas
- Palava Pensas
- fersfdgfg
;)
- Wanhanoita
Hei,
Olen itse noita, miespuolinen sellainen. Harjoitan noituuttaa (loitsuja yms...) ja opettaisin mielelläni nuoria, polulle astuneita noitia. Ottakaa vain yhteyttä esim. IRC-Galleriassa. Olen siellä nimellä Wanhanoita. :) - pink167
Wanhanoita mulla ei satu ny olemaan irc-galleriassa mitään tunnusta mutta annan sähköposti osoiteen patriciapolly34@gmail.com niin voisitteko ottaa yhteyttä?
- lolareasa
:))
- Skeptikko
Olisitte kiinnostuneita mielummin jostain mistä kaikki ovat kiinnostuneita niinkuin Jeesuksesta.
- Misty-88
Ei kannata harjoittaa mustaa magiaa, koska karman laki palauttaa ennemmin tai myöhemmin tekemäsi "kepposet" sinulle takaisin. Wicca on todella hyvä noituusmuoto, jos näin voi sanoa. Jos olet yleensäkin kiinnostunut henkisestä kasvusta, minä voin auttaa. Loitsuja en enää paljon harrasta, mutta meditaatiot, visualisointi, ajatuksen voima, näissä voin auttaa. New age on hyvin lähellä sydäntäni. Katso googlesta"valotyöntekijät", jos sellainen toiminta kiinnostaa, ota yhteyttä. Tämä ei liity mihinkään tiettyyn uskontoon. blue_mist88@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032