Didi on niin lahjakas ettei muita voi edes verrata häneen.
Diandra Floresista tulee erittäin suosittu kansainvälinen TÄHTI.
Ihanaa nähdä tässä ohjelmassa näin lahjakas neitonen.
Didi is the best.
5
281
Vastaukset
- sama ihailija
Didi on ylivoimainen voittajaehdokas.
Kaikki äänet hänelle! - miekun
Jaa-a. Onhan sillä hyvä ääni mutta tunnetta puuttuu. Jotenkin kyllästyttävää kun sen kaikki laulut on samanlaista joikaamista ja esiintyminen peilin edessä opeteltua liikehdintää..
- didistäpä vaan
Huomaatko, että aika monen muun mielestä Didin laulussa nimenomaan on myös sitä tunnetta? Tarkoittaako tämä nyt siis sitä, että sinun mielipiteesi on se Oikea Totuus, vai sitä, että olet nyt vaan eri mieltä ja Diandran laulussa saattaa sitä tunnetta ollakin, se vain ei osu sinuun? Minun mielestäni tämä jälkimmäinen on vähän todennäköisempi vaihtoehto. Ihmiset unohtavat aina kirjoittaa "minun mielestäni", laukovat vaan omia mielipiteitään ja tuntemuksiaan yleisinä totuuksina.
- ojoj+0i+0i
Tänään oli toisessa iltapäivälehdessä kyselty kumpi on parempi, hän vaiko Saara Aalto. Didi oli arveltu paremmaksi. Jos ihan kokonaislauluTAITOA katsotaan, niin Aalto hakkaa vielä Didin selvästi. Mutta kokonaisuutena Didi lienee ns. mukavampi ihminen.....
- Didi is a star
Ja jo on kumma, jos Suomesta ei tulevaisuudessa löydy Didin tasoiselle laulajalle töitä! Ei välttämättä popparina eikä tango- tai iskelmälaulajana (hieman eri genreä mun mielestä), vaan nimenomaan maailmanluokan laulajana esim. musikaalitähtenä. Tänään nähtiin, että Didi osaa tulkita, joten toivon hänelle kaikkea hyvää jatkoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111