Blaser-haulirihla 12/70/76-222. Rem

Korvenkulkijainen

Tervehdys arvon metsästystoverit!

Onko maineensa veroinen ja minkälaisia käyttökokemuksia omaatte kyseisestä aseesta? Tarkka saksalainen laatuase, vai olisiko kenties Tikan/Valmetin (kaikki mallit vanhemmilta vuosilta=kokonaisuus) parempia, jokin muu samaa hintaluokka oleva merkki?

Eräs tuntemani ase-patruunoiden asiantuntija, aseseppä, aseharrastaja, ex-asekauppias ja kaiken riistan metsästäjä itselatailija kertoi aseen olevan tarkin ja kevein tämän hetkisistä vaihtoehoista rihlakoissa, jos on rahaa kyseiseen peliin valmis satsaamaan.

Kiitos kaikille vastaaville jo näin etukäteen vaivannäöstänne!

-Eräjorman paluu

3

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse lataaja

Ainoat viat löytyvät siitä mihin perälevy nojaa ja pitää etutukista kiinni, nuukailee patruunoiden laadussa. Toki ko ase tarvii mieluisensa ruokaa, et ei sulje pois testi ampumisia että löytyy oikea patruuna. Sekun löytyy niin ei tarvi enempiä pohtia vuosikausiin. sitä patruuna erää sit seuraavan 50v edestä oikein säilytykseen. huippu kiikari päälle pikajalkoineen ni kyllä pärjää. hyvä huolto mets.reissun jälkeen. Pelkkä merkki ei tee hyvää metsästäjää. Ampujan pitää osata myös asiansa ja aseen huolto.

• Itse lataaja

Huono huolto ja huonot patruunat pilaa aseen hyvin nopeasti ja tekevät huippu sovituksista horot ja hieho rihlaus syöpyy pilalle. Erittäin laadukas ase oikeissa käsissä. Itse ladaten patruunoita luotipiippuun saa metsästykseen erittäin tarkkoja patruunoita helposti 300m asti.

• nikk10

Kevyt kantaa,mutta on kylläkin enemmän tehty Keski-Euroopan "metsiin",kuin pohjolan perukoille. Haulipiippu "horo" ilman kunnollista kaksiosaista supistusta oleva"slugipiippu". Liipasinjärjestys väärä,luotipiippu etuliipasimessa,hankala käyttää maasto-oloissa.
      Kaulalla olevan virittimen käyttö hankalaa varsinkin,jos kädet ovat kohmeessa,pitäisi lisäksi olla erillinen varmistin.
      Toki laatua noin muuten löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe