Lähden käverin kanssa Hampuriin sunnuntaina 18.3 hakemaan hänelle autoa, paluu 24.3 eli autosi ehtii verotettavaksi ennen veronkorotusta. Mukana voisi tulla sinunkin uusi autosi. Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä. single001@hotmail.com
Auto Saksasta vielä ennen 1.4.
10
303
Vastaukset
- mielnekiinto heräs
Paljon maksaa jos tuot max 10 tonnia maksavan alle 100 tuhatta ajetun 5-bemun isolla koneella?
os auto on kohtuuetäisyydellä Hampurista minun palkkioni on 600 euroa sisältäen laivarahdin. Tsekkaan että auto vastaa ilmoitusta, tingin hinnasta, maksan auton rahoillasi ja tuon Helsinkiin.Autoja löytyy esim. www.mobile.de ja autoveron pystyy katsomaan melko tarkasti tullin sivuilta. Autoveroilmoitus on oltava tullissa tämän kuun puolella jos haluaa edullisemman käsittelyn.
- mielenkiinto heräs
Etkö sä siis etsi sitä autoa jos oot siellä paikan päällä? Mitä maksaa? paha etsiä jostain nettisivuilta täällä
Mobile.de -sivuilla on hyvät kuvat ja tiedot. Kun olen ostanut auton itselleni olen aina tsekannut 3-5 vaihtoehtoa ja tarkistanut ne sitten paikan päällä. Ei edes itselle ostettaessa voi lähteä pyörimään autoliikkeestä toiseen jos ei ole viikkoja aikaa.
- Marzi88
Koska olet lähdössä?
- Hyvän auton
etsiminen kestää yleensä pari-kolme viikkoa vaikka asuu paikan päällä ja tietää kuviot. Jobbarithan eivät hyviä edes löydä jos eivät maksa itseään merkkiliikkeissä kipeäksi. Yksityisiltä eivät pääse edes ostamaan jos eivät puhu saksaa ja osaa olla kohteliaita puhelimessa. Vähimmäisvaatimus on teititellä saksalaista, muuten homma tökkää siihen.
Hyvän auton kirjoitti:
etsiminen kestää yleensä pari-kolme viikkoa vaikka asuu paikan päällä ja tietää kuviot. Jobbarithan eivät hyviä edes löydä jos eivät maksa itseään merkkiliikkeissä kipeäksi. Yksityisiltä eivät pääse edes ostamaan jos eivät puhu saksaa ja osaa olla kohteliaita puhelimessa. Vähimmäisvaatimus on teititellä saksalaista, muuten homma tökkää siihen.
Etsiminen voi kestää, löytäminen ei kyllä kauaa kestä. Kun kotityöt on hyvin tehty niin kaksi autoa kahdessa päivässä onnistui mainiosti. Jos ei tiedä mitä haluaa niin hoomoilasena
etsimistä kyllä riittää.- metallimies2
Single-x kirjoitti:
Etsiminen voi kestää, löytäminen ei kyllä kauaa kestä. Kun kotityöt on hyvin tehty niin kaksi autoa kahdessa päivässä onnistui mainiosti. Jos ei tiedä mitä haluaa niin hoomoilasena
etsimistä kyllä riittää.Onpa noita ostettu kaksi jo yhdessä päivässä, kun esivalmistelut on tehty, eikä muuten saatu tuota 600 Euroa (sis rahti ja alv) :(
- jigjhigjig
Ajattelin itsekkin mutta vasta 1.4 jälkeenkoska sitten veroa menee vähempi,esim 2011 auris hybridi saksassa 15te veroa 3 te yht alle 18 te suomessa vastaava 23-24t e.
- Dusseldrof
Vieläkö ehtii. Löysin hyvän auton jonka haluun. Milloin lähdet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih475957Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6152390Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591058- 771033
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62965- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58789