Amerikasta suomeen pidemmälle lomalle, vakuutus?

Llarppa

Eli siis, lasten kanssa menossa jenkeistä suomeen pariksi kuukaudeksi lomalle, millainen matkavakuuus kannattaisi ottaa? Mistä? Olen ihan pihalla kaikista vakuutusasioista, help!

5

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reippaasti vaan

Henki ja varkaus vakuutus , sekä ehkä jonkinmoinen vakuutus siltä varalta että alkaa ketuttamaan kroonisesti . Krooninen tutus voi lyhentää elämääsi 15 vuotta , joten pussillinen mieliala lääkkeitä on myös hyvä ottaa mukaan... lapsille kans. Ethän halua että hymy hyytyy perheellä kesken lomareissun.

• Väärä paikka kysyä

Täällä ei varmaan kukaan tiedä jenkkien vakuutuksista ja Suomalaisia vakuutuksia et saa, koska et asu Suomessa.

• Llarppa

Ja miksi ei tietäisi, näkyypä olevan jenkeissä asuia muitakin. Jos tämä on mielestäsi väärä palsta kysyä niin kerro nyt ihmeessä mikä olisi ollut oikea?! Tätä minä vähän ajoinkin akaa että otetaanko vakuuus täältä vai suomesta, kun tosiaan siitä ei ollut mitään hajua, sinultakin jopa onnistuin saamaan yhden tarvittavan vastauksen, kiitos tästä.

• tuon tehnyt

Tarkasta vakuutusyhtiostasi korvaavatko myos ulkomailla tapahtuvat hoitotoimenpiteet. Todennakoisesti maksavat, mutta omavastuusi osuus on suurempi, koska "out of network". Suomessa joutunet maksamaan kateisella (lasku postitse peraasi) ja sitten itse haet korvausta nayttamalla laskusi yhtiollesi kun palaat USAaan.

• Llarppa

Tätä rupesinkin jo miettimään ja laitoin miehen asialle, hän selvittikin että meidän vakuutus tosiaan korvaa myös ulkomaanmakat joten nou hätä. Ennen lapsia kun on matkustellut niin ei ole tullut mietittyä koko vakuutuksia, nyt pisti siten miettimään kun noitten kanssa vähän väliä jotain sattuu ja tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1537
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1410
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      93
      1359
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1011
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      941
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      938
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      885
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      856
    Aihe