Minulla on 2006 ostetun Acer Aspiren XP-jälkiasennuslevyt (joita ei ole toistaiseksi tarvittu). Jos ostan nyt tai lähiaikoina Acerin koneen jossa on 7, onkohan mahdollista asentaa tuo XP "downgradena" seiskan tilalle? Tämä on ennakoiva kysymys siinä mielessä, ettei ole varmaa tietoa toimivatko esimerkiksi Microsoft Train Simulator, Wordstar 4.0 / 5.0 / 7.0 ja DOS-komentojonot 7:ssä.
Älkää naurako siellä. WS on edelleen minun tassuissani OpenOffice.orgia kätevämpi ja paljon Muistiota monipuolisempi työkalu pitkien raakatekstien kirjoittamiseen ja kerran tehty DOS-komentojono kätevin työkalu varmuuskopioida se ja vain se mitä halutaan.
7:n vaihtaminen XP:hen
7
227
Vastaukset
Parempi? vaihtoehto:
Wordstar toimii DOSboxissa:
http://www.dosbox.com/
Train simulator saattaa toimia ihan niillään Windows 7:ssa.- Skeptinen...
"WS on edelleen minun tassuissani OpenOffice.orgia kätevämpi ja paljon Muistiota monipuolisempi työkalu pitkien raakatekstien kirjoittamiseen"
Miten ihmeessä? Voiko sillä tehdä jotain mitä OpenOfficella ei?- Hiski+naapurin.kissa
> Voiko sillä tehdä jotain mitä OpenOfficella ei?
1. WS:ssä alue merkitään alku- ja loppumerkein eikä "maalaamalla". Koko tekstiä ja myös aluetta voi käsitellä ja alue pysyy alueena kunnes toisin käsketään. Tällainenkin on mahdollista: merkitään alueen alku, kirjoitetaan tekstipätkä jota tiedetään tarvittavan seuraavallakin sivulla, merkitään alueen loppu, kirjoitetaan siihen asti kunnes tulee uudelleenkäytön aika, kopioidaan alue. On sellainen tunne että tämä ei muilla ohjelmilla onnistu (jos kaupallisista puhutaan).
2. Kaikki 40 funktionäppäintä voi ohjelmoida uudelleen.
3. Etsi ja korvaa -toiminnossa ei tarvita Alt-komentoja eikä varsinkaan hiirtä ja kysymykseen Replace? vastataan painamalla Y tai N.
- virtuaaliguru
Älä poista seiskaa, vaan asenna XP seiskaan virtuaalikoneeksi.
Seiska professionaliin saat haettua microsoftilta ns. XP moden, joka on juuri XP-virtuaalikone, ja sitö voit ajaa seiskan "sisällä".
Seiska home-versioon voit asentaa virtualbox-ohjelman, johon voit sitten asentaa sun XP:n.- Hiski+naapurin.kissa
Kiitos! Pidetään mielessä. On tietysti mahdollista että 7 on vaihtunut 8:aan siinä vaiheessa kun huushollimme XP-koneet sanovat poks.
Hiski+naapurin.kissa kirjoitti:
Kiitos! Pidetään mielessä. On tietysti mahdollista että 7 on vaihtunut 8:aan siinä vaiheessa kun huushollimme XP-koneet sanovat poks.
Windows 7 tuki kestää vuoteen 2020 asti, joten Windows 8 voi hyvin jättää väliin. Se ei sovellu kunnolla työpöytäkäyttöön.
Itse en voisi korvata MS Officea ilmaisella Libreofficella.. Sinänsä Libreoffice on paras ilmainen toimisto ohjelma, mutta MS Officea käytetään enemmän esimerkiksi koulussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496165Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6392521Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721036Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030- 64934
- 228854
- 57846