karaoke

kannu

Miksi karaoke vetäjät laulaa itse, eikös he ole asiakaspalvelu työssä sillä hetkellä kun kävelevät laitteiden taakse? Siitähän he palkkansa saa, on helppoa hommaa jos istuu laitteiden taakse ja senkun aukaisee suunsa ja laulaa ja dollarit juoksee tilille.

10

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi

sinä oot noin tyhmä?
      Kielletäänkäs jossain laissa, ettei asiakaspalvelutyössä saa laulaa?
      Ei se nyt välttämättä niin helppoa hommaa ole, jos koko illan joutuu laulamaan.
      Tosin minä en ole kenenkään vetäjän kovin pitkään yht15äsoittoa laulaneen, mutta sinä ilmeisesti olet.

• kannu

Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.. vai?

• Miksi

kuvittelet, että tuota mielipuolta ei voi olla kuin joku karaoke-vetäjä?
        Minäkään en ole edes missään tekemisissä kenenkään sellaisen kanssa, muuta kuin käydessäni laulelemassa.

Siinä olet kyllä oikeassa, että kalahti. Kalahtaa aina, kun joku päästelee tollasia aivopieruja.

• kannu

Tuntuuko sydämmessä katkeraa pistoa, osu ja uppos.

• kannu

Vai saa asiakas ammattissa laulaa, pahoin pelkään, jos karaoke vetäjät sitä tekee, onnistuuko muissa asiakas ammatissa, nääs ette karaoke vetäjät ole maailman ainoa ammattikunta.

• Miksi

ei mene jakeluun, että en ole karaoke-vetäjä?
        Tai tiedänhän minä, jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia.

Tiedätkö, että jossain paikoissa on vetäjällä oikein vaatimuksena, että osa laulaa, ja pitää välillä laulaa, jos on hiljaista.

• Karaokepresidentti00

Ai missä sellanen paikka on missä vetäjän pitää osaa laulaa? :D Onneks kaikkien asiakkaiden ei. Vois olla muuten varsin hiljasta. :)

• kannu

Kuka käski sinun myöntää olebasi karaoke vetäjä Miksi... häh.. täh.. shhhhhssss.. onpas kuumat olot sulla kun noin ärhäkästi reagoit.
      Hyvää kevään jatkoa sinullekkin. Et sinä minun mielipiteitä jyrää karaokesta, se on varma,

• Miksi

minun pitäisikään mielipiteitäsi jyrätä, mutta kun nuo ovatkin harhakuvitelmia.

• kannu

"Harhakuvitelmia"?
      Ei 100 ihmistä voi olla väärässäja kun on kyse samasta asiasta. Voi miten hyvältä tuntuu olla oikeassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      306
      7708
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      6019
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      171
      3560
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2037
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1886
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1669
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    10. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      55
      1422
    Aihe