Olen jo pitkään halunnut mennä uimahalliin uimaan nasten uimapuvussa Mieletäni miesten uimahousut ovat liian tylsiä ja rumia käytettäväksi, eivätkä ne tunnu yhtä hyviltä päällä kuin kokouikkarit.
Löytyisikö täältä palstalta saman henkisiä ihmisiä joiden kanssa voisi keskustella asiasta, ja jotka voisivat joskus vaikkapa kerätä voimansa yhteen ja mennä porukalla uimaan.
Naisten kokouikkareissa uimaan
5
221
Vastaukset
- He-tero uimari
Ei löydy,. mene jonnekkin homo / gay palstalle. jos uinti miesten uimahousuissa ei onnistu, nii oot kai "niitä miehii"
- HOMOJASPEEDOT
Amerikassahan ainoastaan homot pitävät nykyään SPEEDOJA.
Kuten Ricky Martin
http://www.xtra.ca/blog/vancouver/image.axd?picture=ricky_martin_plage-740460.jpg- hetero-uimari
Mä voisin käyttää naisten uimapukua sillä ehdolla että naiset siirtyisivät käyttämään miesten uimahousuja.. ja jättäisivät yläosan pois..
se olis kivaa
- Mies-simmaristi--
Eikös meillä miehillä ole se etuoikeus että saamme uida yläosattomissa tissit paljaina. Naisille sitä iloa ei ole suotu. valitettavasti.
ainakaan täällä suomessa
Ruotsissa ja tanskassa (jotka on kaikessa meitä edellä) saa tytöt ja naisetkin uida
jossain halleissa ilman yläosaa jos haluavat.. - pieni ruskea
Uimaripojat voisivat käyttää hekin yläosia. Siveetöntä käytöstä kun nuoremmat ja vanhemmat uimaripojat liikkuvat hallissa rinnat paljaana. Onko tuo joku uimarien tauti vai mikä? Siis että mitä kovempi uimari sitä pienemmät ja tummemmat nännipihat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219