vessa ei ollut vetänyt ja krapulapaskat olivat levenneet lattialle. Raimo o kojon kirjakin oli pilalla. Pidettiin palaveri paskan lemussa.
aa-kerholla haisi paska
7
230
Vastaukset
- Ihmiskunta Sinde82
- Voi olla, että joutuu lyömään aivot uudelleen nostalgisestia- progressiivisesta tunneaukosta, ikähäiriö, isoveli-nottaari.
- Mää en ookaan enää töissä, mää oon vain psykoosissa.
- Mää en saakaan nostaa siitä rahaa.
- Ei nainen missään voi työskennellä.
- Joo, tällä hetkellä mun tyttö ajattelee välillä, ei koskaan sisar. - Kk
Perseen haju on kuvottava. Paskakin haisee paremmalle.
- Anonyymi
Soiko balalaikka?
- Rööperin Reiska
Itse ripuloin kotona turvallisuussyistä.
- Anonyymi
Mikä ihmeen fetisti tämä on kun ei muusta kirjoittele kun paskasta joka päivä Aika hakea apua vaivaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen fetisti tämä on kun ei muusta kirjoittele kun paskasta joka päivä Aika hakea apua vaivaan
No kun sinulla on fetissi niitä lukean niin mehän kirjoitamme.
- Anonyymi
Aa-kerholla on joka ilta jossain kunnon sontapainikisat. Asu vapaa tai ei lainkaan. Miesten ja naisten sekapainissa löytyy elämänkumppani.Sonta roiskuu lempi leiskuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299