HUOH!
Tuote avattiin paketista. Löysin vanhan sd-kortin, jolle mahtui huikeat kolme biisiä. Ajattelin, että tällä saadaan testattua toimivuus. Ohjeista ei ottanut mitään tolkkua. Soitin soittaa ihmeellisen äänen, joka kestää pari sekunttia (liekö biisin alku). Ei siis ala kunnolla soittamaan. Kaikella järjellä laite pitäisi ensin ladatakin, mutta kun liitän sen tietokoneeseen tai seinään, niin punainen valo syttyy hetkeksi, kunnes sammuu. Mikä mun mielestä viittaa siihen, ettei se lataa... Myöskään se ei tietokoneella auennut omana laitteena, vaikka senhän pitäis tulla samanlaisena kun esim. muistitikut omalle tietokoneelle. VOI VOIKIRNU sanon minä. Kellään neuvoja?
Tuote: http://www.e-ville.com/fi/9-mp3-soittimet/2586-diel-retro-mp3-player--kasettisoittimen-kanssa-yhteensopiva-mp3-soitin.html
Diel retro ei toimi
kfgliskg
1
119
Vastaukset
- e-ville.com/as.palv.
Parhaiten asia selviäisi, mikäli otat yhteyttä asiakaspalveluumme. On mahdollista, että esimerkiksi latauskaapeli on viallinen. Tunnistaako tietokone kuitenkin soittimen? Mikäli näin ei ole, voi kyseesä olla yhteensopivuusongelma käyttöjärjestelmän kanssa. Koska ongelmia voi olla useita, lienee helpointa, mikäli lähetät meille yhteydenottolomakkeen kautta viestiä, niin asia saadaan selvitettyä :)
Ystävällisin terveisin
Tuomo J
asiakaspalvelu/e-ville.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164