Suuressa ja nopeasti lisääntyvässä lestadiolaissuvussani kaikki äidit ovat olleet teiniäitejä eli saaneet ensimmäisen ja joskus toisenkin lapsen 18-19-vuotiaina.
Ovat tulleet raskaaksi jo hääyönä tai pian sen jälkeen.
Ihan hyviä äitejä heistä on tullut ja pärjäävät suurenkin katraan kanssa. Moni synnyttää 25 vuoden ajan lapsia.
Minun isoäidillä on 14 lasta ja heillä yhteensä 223 lasta. Isoäidilläni on siis 223 lastenlasta! Näistä suuri osa on jo ehtinyt hankkia omia jälkeläisiä. Ristiäisiä ja häitä on jatkuvasti, mutta sukumme käytännön mukaan niitä ei sen enempää juhlita, koska olisi vähän raskasta juosta juhlissa ja järjestää niitä suuren perheen kera valtaisalle suvulle.
Uskoisin, että isoäitini lapsenlapset saavat jälkeläisiä yli 3300.
Tässä on hyvä esimerkki siitä kuinka teiniäidit voivat pärjätä ja kuinka hienoa on, että lapsia otetaan vastaan. Lapsi on ihme ja lahja!
Ainoa huono puoli on se, että en muista kuin vain osan serkuista ja heidän lapsista.
Teiniäidit ovat suuren suvun alku ja juuri
Arvostettava asia
2
345
Vastaukset
- laskutoimitus =
Hahahah, joopa joo.
Ja siis ainoa asia johon viitsin edes kommentoida tässä on se, että 18-19-vuotiaista harvoin puhutaan sanalla "teini", he ovat enemmänkin nuoria vanhempia. Kun taas esim. 15-17-vuotiaat mielletään vielä teineiksi. - ,,...,,..,,.
"Minun isoäidillä on 14 lasta ja heillä yhteensä 223 lasta. Isoäidilläni on siis 223 lastenlasta! Näistä suuri osa on jo ehtinyt hankkia omia jälkeläisiä."
Jostain syystä oikein puistattaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076