Mitä sää näitä kysyt?
Jos mää en ymmärrä, että niiden pitää paranormaalista olla.
Niin, pitää....
Esteettisesti steriili ja Tehyyn kuuluminen
3
150
Vastaukset
- S.B.:/Sinde vm-82
Fyysinen ja psyykkinen kidutus: V****ko mua kiinnostaa mun lapsen kanssa lisääntyä?
Kummin päin tuo menee.
No, voi jeesus assosiaatiolla, ettei tosiaan kiinnosta, minkäänlainen mielellinen tai sielullinen fyysinen ja psyykkinen kidutus, julkista identiteettiä ja/tai intimiteettiä käyttäen, edes hyväksikäyttäen.
Sen voi arvioida sen tarpeenkin origosta, alueisto sijoittumisesta, ja sen sijoittamisesta, sekä sen hulluudesta, joka perustuu jotenkin jo paranormaaliinkiin läheisyyteen ja - Julkisesti:Sinde82
"Hänen silmistään puuttuu nuolennalliset merkit."
Julkilausuma
- "Häntä ei voi luokitella ihmiseksi."
Ei selllaista ei saa tehdä sellaista empatiatonta merkinnällisyyttä.
Pitkin esittelee mun faraonismia julkisesti, siis alapään laittoa synnytysosastolta, jossa on käytössä neliöjuuri-laskinmerkki asianajan nimineen.- Ilmaiseksi:Sinde82
Valitettavasti kysymyksessä, minä itse, vaan alueistolta vasemmalle puolelle sijoittunut ja siten omistukseen keskittynyt isäni, joka on isän puolelta. Näin hän palvoo Anna mannaa taivaasta-myyttiä ja narsismia, tosin sitä sukupuolikyvykkäästi erottaen, fiktiolla ja fokusaatiolla, erottelukykyisesti sukupuolella, sukupuolelta.
- Sä et saa alueistolta vasemmalta puolelta mennä kysymään naisilta mitään"
- Pitääkö perusturvan edellytyksiin lukeutua tällaisten asioiden.
- Anteeksi, unohdin sen assosiaatiosta, kun olin niin vihainen ja vaaransin perusturvallisuutesi, aiheuttaen peruuttamatonta vahinkoa, väkivaltaisuutta ja vaarallisuutta.
- Anteeksi, minua ei voi lukea mieheksi. Hän ei koskaan halua lukea minua mieheksi, miehet ei heitteillejätä peruuttamattomasti, hän ei koskaan herjaa heitteillejättämättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106