ONkohan mahdollista löytää suomenkielistä lastenvahtia? Olemme lähdössä loppukesästä häämatkalle lasten kanssa New Yorkiin ja iltana tai kahtena olisi ihanaa mennä miehen kanssa kaksin syömään/musikaaliin/jotain. Mitenköhän voisi hakea hotellille lapsenvahtia....
Suomenkielistä lastenhoitajaa New Yorkissa?
7
430
Vastaukset
- on meitä
anna minun nauraa....
- tähhhh
miks?
- naurattaa edelleen
kun sellaista ei ole ja miksi häämatkalla yleensä on lapset mukana?
- matkailija-x
New Yorkissa on suomalainen seurakunta, sivuilla näytti olevan keskustelupalsta, ehkäpä siellä joku osaisi neuvoa.
http://www.finnchurchny.org/
Samoin New Yorkin Suomi-koululla on facebook-sivut http://www.facebook.com/pages/New-Yorkin-Suomi-koulu/166069470077392- alun kyselijä
olen jo vanhastaan fanisi matkailija-x edellistä matkaamme edeltäneisiin kysymyksiin saamieni vastaustesi perusteella, mutta kylläpä taas oli hyvä idea! tuolta kauttahan tosiaan voisin yrittää kysellä! KIITOS!
- nannyinnyc
Hei! Taalla olisi yksi tarjoutuva lastenhoitaja New yorkista. Laittaisitteko meiliosoitteenne, niin voisin ottaa yhteytta?
- oksettaa
rohkeasti vaan.....tätähän kysyjä oli vailla? Onko oikeasti joku niin rohkea että netissä kyselee lapsille lastenhoitajaa....? Minua puistuttaa pelkkä ajatus mitä voi sattua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005