Syötin marsuille viinirypäleitä..

veriläikkä puruissa

.. kun luin jostain että niitä saa antaa satunnaisina herkkuina. Siis yhden viinirypäleen molemmille tyttömarsuille. Nyt eilenillalla huomasin, että puruissa on joku punainen läikkä ;( Ihan kuin niille olisi tullut pissan mukana verta.. ei olla punajuurta syötetty, eilen annoin vaan omenaa ja sitten sitä viinirypälettä.

Olen siis viel lapsi, 12v. Äitille en oo viel kerinny sanomaan, kun sillon kello oli jo puol yks yöllä ku huomasin sen punasen läikän, ja heräsin just ni ne ei oo kotona.

Enempää en niitä punasia läikkiä oo huomannu.. että mitä jos se viinirypäle aiheutti niille (tai jommallekummalle) jonkun verenvuodon.. ? ;(((

6

4732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pig Guinee

Olikos rypäleet kumpia, tummia vai vihreitä? Vaikka en kyllä juuri nyt muista, millainen jälki jää meidän marsujen syödessä tummia. Itse en kyllä usko, että olisi mitään verenvuotoa aiheuttanut, että väri olisi vain rypäleistä, mutta voithan tarkkailla marsujen tilaa, jos muutoksia, rypäleet pois ja tarvittaessa lääkäriin

• veriläikkä puruissa

Rypäleet oli vihreitä. Tänään tuli toinen läikkä puruihin.. täytyy nyt katsoa jos se siitä loppuisi.

• Pig Guinee

Outoa. En vain ole koskaan kuullut, että rypäleet tuollaista aiheuttaisivat. Yhtenä vaihtoehtona mielessä kävi virtsatietulehdus, tosin siihenkin syynä lähinnä likaiset purut ja C-vitamiinin puutos

• Täälläkin marsu

Minun marsuni alkoi oksentamaan verta sen jälkeen kun syötin hänelle viinirypäleitä.

• Uvyvuctdtcj

Voi ei. Olin juuri lukemassa saako rypäleitä antaa, enpä taidakkaan antaa sittenkään. Tuosta on jo aika monta vuotta kun on tapahtunut noin, onko saatu selville johtuko rypäleistä?:(

• lkjjkjgjmnmn

Yleisesti ottaen rypäleet kuuluu sallittuihin ja meillä marsut syöneet niitä ja tykänneet. Ei ongelmia ainakaan, kun harvoin antaa. Mietin, että voiko marsukin olla allerginen jollekin? Joillakin koirilla on ruoka-aineallergioita. Voisiko marsuillakin olla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe