Vähän lueskelin täällä mitä ihmiset kirjoittele ja suuri osa vaa auko päätä niin ku adhd ois joku vitsi jota ihmiset huviksen heittä.
Mä on ite adi mun puoliso on adi ja meidän poika on myös adi ja kuka voi paremmin tietä adhd:sta ku adit jotka on elännet senkaa koko elämän eikä apua saatu eikä sitä selvästi nykyä paljon saa. Mä on ite se oppimis ongelma puolelta joten varma huoma mun kirjoituksesta et mitensattu kirjoitan,mutta ei se niin tärkeintä oo ku se että muut saa ajoissa apua ja saavat vastauksi kysymyksi.
Rehellisesti sanottu et adina olen testanut adhd liittonkin ja nekän ei osanet vastata kysymyksin ku esitin lian vaikeat kysymykset et ne neuvos mua ottamaa aivo liitton yhteyttä :D
Joten voitte pistä mulle kysymyksi s-postin. senjuska@hotmail.com
Ja voitte liitty tähän ryhmän ja vaikka se on kymen adeille niin siihen saa muualtakin liittyä :)
http://www.facebook.com/groups/277696718968662/
Jos haluatte tietoa ADHD:sta ottakaa yhteyttä muhun.
adit__
0
141
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319