Onko kukaan sattunut käymään Italian Pesarossa? Pystyiskö siellä viettään yhden viikon? Yksin matkalle lähtevänä pelkään, että, saako siellä miten ajan kulumaan.
Pesaro??
3
294
Vastaukset
- Kalle
Juu on käyty. Aivan ihana pikkukaupunki ja hyvät juna yhteydet läheisiin kaupunkeihin ..rimini cattolica yms. Juna on helppo ja halpa Roomaankin pääset suoralla juna yhteydellä jos vanhan kaupungin kiertely Pesarossa alkaa tylsistyttää.
- Kalle
Niin tietysti myös riippuu siitä minkälaista tekemistä kaipaat. Jos pidät vilkkaasta yö elämästä älä vaivaudu Pesaroon. Valitse ennemmin joku naapuri kaupungeista. Jos haluat kierrellä ja katsella vanhoja linnoituksia ja upeita huviloita niitä löytyy pesarosta sekä aitoa italialaista tunnelmaa.
Rannat ovat siistit ja hyvin hoidetut ja ravintoloita löytyy moneen makuun kun vähän etsii ja kyselee. - Italia-fani
Kaksi viikkoa vietin tuolla, viihdyin hyvin. On mukavia ruokapaikkoja, elävää tunnelmaa vanhan kaupungin kuppiloissa ja rantakadulla muutama musiikkia soittava baarikin. On myös outlet-kauppa ostoksille ja putiikkeja. Ei kuitenkaan nuorison menomesta.
Pesarossa on pääasiassa italialaisia katukuvassa, eli ei ole niin turistipaikka kuin Cattolica ja Riccione.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294