535 viragon kardaani

535

Terve. Mulla on 535 Virago. Tulin avanneeksi moottorin posken vasemmalta puolelta ja alta löyty kardaanin toinen pää, eli kulmaratassysteemi, joka sitte välittää voiman perään. Posken kansi oli tiivisteellä varustettu tiukka laitos. Lattialle lorahti sitte puol kahvikupillista öljyä. Kysymys kuuluu: kuuluuko siellä olla öljyä, jos niin mitä, ja miten se lisätään jos kuuluu. Lisäysnippaa en löytäny minkäänlaista. Huolto sano ettei kuulu olla, kun kysyin???
Muuten vehje on ihan käypänen kapine pikkuajoon, paitsi että aika ulinaa se pitää pikku vauhdeissa. Kuuluu vissiin ominaisuuksiin, tosin epäilen et omassa on kyl jotain vikaakin. Mut sellanen se on ollu aina. Sitte sellanenkin hommeli että kun joku edellinen omistaja on poistanut pakoputkesta tavaraa niin että ääni onaika kova niin oisko ehdotuksii miten kohtuuhintoihin sais vaimeenusta.
Jos joku viitsii vastata, olisin kovasti kiitollinen sinnepäin.

2

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virago käryää

Damn! Tää kiinnostais muakin. Nimittäin mun Virrestä tuli samalta suunnalta tuli tänään liikennevaloissa savua...eli öljyhän siellä varmaan kärysi....ja muutenki siitä kohin alapuolelta öljyinen.
      Pienillä vaihteilla se mullakin on melko äänekäs...mahtaako olla normaalia?!?
      Ja tosta metelistä: Kannattaa jostain kysellä sitä huilua sinne putkeen...ja hitsata kiinni ni vaimenee!

• Kurago visku

tässä sivusto jossa on tietoa Viragoista joten heitäppä kysymys tuonne niin vastauksiakin tulee. http://www.yccf.fi/fi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe