Terve. Mulla on 535 Virago. Tulin avanneeksi moottorin posken vasemmalta puolelta ja alta löyty kardaanin toinen pää, eli kulmaratassysteemi, joka sitte välittää voiman perään. Posken kansi oli tiivisteellä varustettu tiukka laitos. Lattialle lorahti sitte puol kahvikupillista öljyä. Kysymys kuuluu: kuuluuko siellä olla öljyä, jos niin mitä, ja miten se lisätään jos kuuluu. Lisäysnippaa en löytäny minkäänlaista. Huolto sano ettei kuulu olla, kun kysyin???
Muuten vehje on ihan käypänen kapine pikkuajoon, paitsi että aika ulinaa se pitää pikku vauhdeissa. Kuuluu vissiin ominaisuuksiin, tosin epäilen et omassa on kyl jotain vikaakin. Mut sellanen se on ollu aina. Sitte sellanenkin hommeli että kun joku edellinen omistaja on poistanut pakoputkesta tavaraa niin että ääni onaika kova niin oisko ehdotuksii miten kohtuuhintoihin sais vaimeenusta.
Jos joku viitsii vastata, olisin kovasti kiitollinen sinnepäin.
535 viragon kardaani
535
2
475
Vastaukset
- Virago käryää
Damn! Tää kiinnostais muakin. Nimittäin mun Virrestä tuli samalta suunnalta tuli tänään liikennevaloissa savua...eli öljyhän siellä varmaan kärysi....ja muutenki siitä kohin alapuolelta öljyinen.
Pienillä vaihteilla se mullakin on melko äänekäs...mahtaako olla normaalia?!?
Ja tosta metelistä: Kannattaa jostain kysellä sitä huilua sinne putkeen...ja hitsata kiinni ni vaimenee! - Kurago visku
tässä sivusto jossa on tietoa Viragoista joten heitäppä kysymys tuonne niin vastauksiakin tulee. http://www.yccf.fi/fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066