Mitä työntekijällä voidaan teettä?

bvsdfsaa

Meillä yritetään teettää myyntineuvottelija -nimikkeellä toimivilla henkilöillä mainospostin jakelua. Eli juostaisiin taloyhtiöissä jakamassa mainoslehtisiä ennen tai jälkeen työvuoron. Työpisteemme on myymälässä, mutta emme ole mitään perus kassatyötentekijöitä, vaan työmme vaatii ammattitaitoa ja erityisosaamista. Koenkin hyvin loukkaavaksi, että tällaista kehdataan edes ehdottaa.

Kysynkin, että mitä työntekijällä voidaan teettää? Meillä on kaikilla työsopimuksen lisäksi allekirjoitettuna työnkuvaus, missä on listattuna mm. myynti- ja asiakaspalvelutyöhön kuuluvat päivittäiset tehtävät.

Olen jo suoraan ilmaissut mielipiteeni asiasta, mutta suoraa vastausta en saanut ja ymmärtääkseni asiaa ajetaan yhä eteenpäin, eli kohta lyödään varmaan ensimmäiset osoitteet ja materiaalit kouraan.

Pitäisikö olla suoraan liittoon yhteydessä? Eihän tällainen peli voi vedellä!?

2

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahallasaajakajia

Eikö Teillä ole luottamusmiestä, joka toimii puolestanne liiton edustajana työpaikalla? Jos ei ole, niin tässä on nyt hyvä syy hyötyä jäsenmaksuista eli olla liitoon yhteydessä. Parempia vastuksia sieltä saa kuin täältä.

• kaikkea teetetään

Eräässä paikassa on firman omistaja vienyt kaikki työntekijänsä hiljaisena aikana kotiinsa tekemään perusteellisen siivouksen. Pesivät ikkunat ja kaikki huoneet siivottiin katosta lattiaan. Myös piha siivottiin. Huomaa että työnantaja VEI tekijät, ettei heiltä kulunut omat bensat sinne ajellessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1525
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe