Juu olen vasta 14v kakara mutta minulla on jo varsin kauan ollut KAKSI tavoitetta.
- Hankkia joskus Ferrari Testarossa
- Muuttaa joskus keskelle Alaskaa
Elämäni tavoitteet
8
236
Vastaukset
- J K
NINKÖ
- kulloppa
Well good luck with that.
- Alfah
Ja sitten saksaan mainz. Bremen. Mannheim. Dortmund. Kassel. Munchen. Sveitsiin lugano. Itävaltaan linz
- Alahda
Alfah kirjoitti:
Ja sitten saksaan mainz. Bremen. Mannheim. Dortmund. Kassel. Munchen. Sveitsiin lugano. Itävaltaan linz
Unkariin gyor. Puolaan gdansk. Ruotsiin mora. Falun. Eskilstuna. Tukholma.
- alfahma
Alahda kirjoitti:
Unkariin gyor. Puolaan gdansk. Ruotsiin mora. Falun. Eskilstuna. Tukholma.
tallasta vol 1:-( toissa ulkomailla. amerikan merijalkavaki. ranskan muukalaislegioona. yk-joukot. merimiehena:-( hull englanti. bremen saksa. goteborg. rauma. rio de janeiro. hampuri. goteborg. rauma. peramiehena. goteborg. rauma ja hull. taksikuskina
- MOTOFAN84
OLISI UPEAA LOMAILLA GRAN CANARIALLA. LANZAROTELLA. PAFKOKSELLA. LEFOKSELLA. HANIALLA JA AJAA ENDUROA. MOTOCROSSIA. ROADRACINGIA
- josapappa1773
OLISI UPEAA SEURUSTELLA. OLLA KIHLOISSA JA OLLA USEISSA BÄNDEISSÄ RUMPALINA JA BASISTINA JA SITTEN VIELÄ BLONDATTUNA JA TEHDÄ LYHYT MALLIN URA < PUNAPÄÄNÄ JA BLONDITUKKASENA < JA SITTEN ELÄÄ AIKA VÄRIKÄSTÄ. TAVALLISTA JA HMV-ELÄMÄÄ
- josapappa1773
OLISI UPEAA AJAA TAKSIA.TEHDÄ URAA PUTKIMIEHENÄ.SÄHKÖASENTAJANA.
PUTKIASENTAJANA. TAKSIKUSKINA. SÄHKÖASENTAJANA. REKKAKUSKINA. JA OLLA TÖISSÄ MM RUOTSISSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096