Hei onko täällä muita odottavia joilla suonenvedoista on koitunut univaikeuksia?
Itselläni joka öinen ongelma välillä jopa päivisin tulee ja pahenemaan päin tuntuu olevan. Jalat ja kädet jatkuvasti kipeät. Magnesiumit olivat alhaalla kun kävin labrassa ottamassa, mutta muut (suolat yms.) olivat aivan kunnossa.
Joten kysynpä onko täällä neuvoja miten suonenvetoja saisi vähennettyä sillä lämpimänä pitäminen ei auta eikä myöskään lisä magnesiumista ole ollut apua. Juon monta litraa päivässä joten tuskin nestehukastakaan johtuu.
Suonenvedot
5
105
Vastaukset
- helppi mulla
Kokeile kylmää suihkua jaloille juuri ennen nukkumaan menoa.
Lisää kalsiumia ruokavaliosi tai syö kalsiumtabletteja. Kalsiumin puute aiheuttaa just tota suonenvetoa, ja raskaana ollessaan kalsiumintarve kasvaa sitä mukaan mitä pitemmällä olet.
- Sattuu, joo
Joo, mulla ihan sama homma. Itku tulee öisin kun pohkeet on niin kipeät. Rupesin syömään myös magnesiumia ja kävelemään lenkkejä, jollain noi on saatava kuriin... Neuvolan täti tosin sanoi, että "eipä sille mitään voi".
- sarkkkuli10
Täällä kans yks joka kärsii ko. vaivasta. Neuvolalääkäri sanoi et tukisukista vois olla apua jos vaiva johtuu heikentyneestä laskimoverenkierrosta. Ja kuulemma myös rauta saattaa auttaa.
- jotain vinkkiä
riittävä vesi
riittävä magnesium (sitraattimuoto imeytyy parhaiten)
suolan puute (merisuola parhainta tai ruususuola)
Riittävä kalsium, josta ei yleensä ole puutetta (ruoka riittää)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164