Siis... voiko kahdella lapsellani olla samat kummit?
Varmaan tyhmä kysymys, mutta kun oikeesti en tiedä :D
Samat kummit lapsille?
3
277
Vastaukset
- itse kummi
Saa olla, mutta miksi olisi... - kai sitä nyt pari tuttua on pyytää toiselle kummiksi... Kummien määrä on 2 - 5, ainakin riparitiedon mukaan...
- alkup.
No mieluummin samat kummit kuin se että pyytää mitä tahansa tuttua joka ei ole edes sen kummemmin kiinnostunut lapsesta, saati että muistais lasta vielä vuosienkin päästä... Siksi.
- 5678uyhj
Toki saa olla, ja ajatuksena mielestäni ihan mukava. Siis jos nämä kummit suostuvat kummiksi toisellekin. Itse en tunne ketään, joka olisi kummina useammalle saman peerheen lapselle, mutta eräs läheinen ystäväni tuntee ja kuulemma sekä perhe että kummit ovat tilanteeseen tyytyväisiä. Kummien ja perheen välit ovat entisestään lähentyneet kummiuden myötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887