joko polttelee ?

dgfhbfbn

Joko sitä tekis mieli kaivaa zzr ja cbr:ät talvivarastoista ? Tänään kun vielä vaihtu kesäaikakin, niin rupes oikein kuumottaa, että millonkahan sitä pääsee ajelee. Kävin vilkaisemassa omia pyöriä ja on se fiilis kyllä melkonen taas kun saa kauden avata. Mutta odotellaan vielä tovinen. Polttoaineen hinta vaan saattaa, hivenen rajoittaa "hupiajelua", mutta säästetään sitten jossain muussa.

23

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikaistettu ajokausi

Tiistaina haen oman vehkeen liikkeen säilytyksestä. Polttoaineen hinta nyt ei ole itsellä mitään, sillä nykyhinnoillakin pääsen 100 kilsaa 5 eurolla, 5 senttiä per kilometri menee ainetta (98 bensaa), se jos mikä on saatanan halpaa. Tulee 3-4 kertaa halvemmaksi itselle kuin autoilu, tuo painavien koppien siirtely, jonka lopetin jo vuosia sitten, eikä ole ollut ikävä. Pienemmissä koneissa on joitain lyömättömiä etuja, mutta eihän tämä omakaan mikään kevari todellakaan ole. Vain hauska pyörä joka vei sieluni. Odotan taas innolla uutta kautta, enää alle 40 tuntia, niin pääsee taas ajeleen, pitkä odotus ohi, ylivoimasesti paras fiilis aina joka kevät näihin aikoihin, nyt kausi alkaa 2-3 viikkoa aikasemmin kuin koskaan ennen, en vain jaksa enää venailla. Hyvää alkavaa kautta kuitenkin kaikille motoristeille tasapuolisteti ikään, sukupuoleen, koneeseen, merkkiin ym. katsomatta.

• Miksi kausi alkaa

nyt aikaisemmin? Ei kevät ainakaan edellä normaalia ole. Niinkauan kun hiekoitushiekat on poistamatta ja kadut pesemättä suolapaskasta on sulaa hulluutta lähteä tonne pörisemään micheliiniukkona. Itse maltan odottaa sinne Vappuun tai lähelle ,sen mukavammalta se tuntuu sitten. Eteläsuomessakin vasta 5 astetta päivällä ja kymmenen pakkasta yöllä!

• voi voi..

Ollut hieman liukasta lähiaikoina, tulee romua ja likastuu..

• äijä..

Pitäs purkaa ja koota, ennen kuin alkaa poltteleen...no..ei kyllä tällä ikää enää polttele, mutta laite pitää olla täydellinen, ennenkuin käynnistelee..

• 650 Bandit

Täällä Turussa pyörii jo kymmenittäin pyöriä liikenteessä. Mikäs tässä ajessa kuivilla ja osin jo lakaistuillakin kaduilla, no tänään oli kyllä vähän vilpoisat 5 astetta.

• jtcdjn

Ei polttele enää,möin 3vk sitten.

• onni66

Joo ajokausi odottaa. Polttoaineenhinta ei ole kova. Venäjältä 80cnt/litra 95e ei 95e10 ja on on hyvää ainetta

• Kausi aloitettu

Kovin lämmintä ei vielä ollut mutta se ei haitannut. Alle neljä kuukautta tuli tällä kertaa talvitaukoa.

• 750cb

Pyöriä ennätysmäärä myynnissä,että osaa porukasta ei taida paljon poltella?

Ite lähden tapani mukaan ajeleen vasta tuossa 2-3viikon päästä.

• Pe 23.pvä tuli kausi Z:lla avattua ja fiilis oli todella hyvä :)

• Custon jyrisee

Minä odottelen ihan rauhassa että kadut saadaan putsattua ja pestyä ja että lämpötila alkaa olemaan jotain yli 10 On tosiaan ihan järjetöntä tuonne vielä kiiruhtaa pyörää sotkemaan. Keräilen kamppeita ja huollan pyörää yms kyllä sekin on fiilistelyä parhaimmillaan:)

• tyttö71

Ajattelin odotella vapun tienoille asti, että hiekat saadaan pois teiltä ja ilma on lämpimämpi. Iloksenihan minä tuota pyörää ajelen, siksi odottelen rauhassa vaikka, kovasti jo polttelee. On sitten monin verroin mukavampi avata kausi lämpimän kirkkaana päivänä suunnaten jollekkin kivalle pikkuisele mutkatielle, rauhalliseen tahtiin ruosteita pois harjoittlemaan...
      Pyörä on kyllä hyvässä kunnossa, lämpimässä säilytetty, huollettu ja pesty kesää varten valmiiksi. Ai että, kun pääsisi jo ajamaan, mutta varmana en tuo sitä kuraiselle/mutaiselle/pehmeälle kotipihalleni ajoa odottamaan, saisin vain kokoajan pelätä että jalka uppoaa mutaan yön tai päivän aikana ja pyörä on kumossa. Käytän sivutuen alla aina erillistä muoviläpyskää, mutta ei taida vielä riittää... Kyllä se toukokuun alkupuolisko vain on paras vaihtoehto, sitten ajetaankin paljon ennenkuin helteet alkavat syödä ajonautintoa, vaikka silloinkin kyllä ajellaan.

• moikka onko isopyörä sinulla minä ulkoilen yksin nahkahousut joka on tarkoitetu ajon on sinulla nahkahousut kun ajat

• 72hp

Kuudes kausi edessä ja täytyy sanoa polttelee polttelee mutta kuinka kauan. Ei 48v ukko enään jaksa

• isot mukit

tänään koekäynnistys .. hyvin jurnutti tasakäyntiä.. se on enää säästä kiinni.

• aikaistettu ajokausi

Noniin, laitetaan nyt vielä toinen viesti. Nyt on pyörä haettu tänään liikkeestä säilytyksestä ja hieno auringonpaiste täällä pääkaupunkiseudulla oli iltapäivällä. Tiet myös kuivia siellä missä ajelin, eikä ollut jäätä tai hiekkaa reitilläni. Muita 2-pyöräisiä ei kyllä näkynyt täällä yhtään. Loistavaa oli avata kausi ja hyvin tarkenin. Taisi olla jopa liikaa päällä kun meinasi kuuma tulla, heh. Ajelin joulukuussakin 1 asteessa 100 vauhteja ja hyvin tarkeni, pukeutuu vaan hyvin. Itse en enää tosiaan jaksanut odotella, kun joka kevät ollut melkein vikojen joukossa tuolla pörräämässä ja aloittamassa kautta. Hyvin meni tänään, tosi hyvä fiilis jäi, ehti jo unohtaa miten kivaa on tuo ja ehkä jo huomenna uusiksi jos ei sada, ei viitti heti kurata tuota. Vähän yksinäistä mennä tuolla 2-pyöräisellä, mutta eiköhän niitä muitakin viimeistään muutaman viikon päästä ala näkymään.

• ernst_vettori

Täällä kans ollaan nahkahousut natisten valmiita kauteen!
      Kohta mennään viikset suhisten pitkin baanaa.

• moi ostin ne jo 3 vuota siten nahkahousut

• moi minä ostin musta nahkahousut pitän nitä olen jo 3 vuota ne ovat ajon tarkotetu tykän naisita joka tykän pitä nahkahousuta jalassa

• fffffffffffftreyui

minä tykan mjyös tjytoista, njimmiitjan minijhameessa, tjai jhilman

• Ei Viddu mikä äijä!

Ja vielä omalla naamalla esiintyy tämä Hannes?! Vajakki?

• AK-47 kills

Tänään poltteli erityisen paljon kun oli uutta luntakin ;o)

• väliaika katoksessa

Lumi sulaa äkkiä, sitten jatkuu. Perjantaiksi tosin tulossa uusi sade ehkä. Mutta entäs sitten, kerkee tässä silti KE-TO ainakin. Perjantain lumetkin sulaa varmaan nopeesti. Tässä on taas niin kauan odotettu jo tätä hauskuutta, että taas baanalle vaan kun pääsee, eli toisin sanoen kun tie ei ole jäässä. Lämpötilasta viis, pukeutumiskysymys. Viime viikollakin pärjäsi hyvin vielä myöhäänkin illalla kun muutaman kerran kerkesi, mittari näytti -2 silloin, rupes vaan ramaisemaan vaarallisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5727
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      585
      2160
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1161
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1013
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      981
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      926
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      60
      897
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      768
    Aihe