Olen ihan älyttömän ujo tyttö. Olen muuten tosi sosiaallinen mut sitten kun alan tuntea vastakkaista osapuolee kohtaan jotain niin olen äärettömän ujo! En voi mitään sille. Muutun iloisesta läpän heittäjästä araksi pikku tytöksi. Tällä hetkellä olen ihastunut työkaveriini ja hän ihmettelee miksi en enään puhu hänelle kuin enne. En uskalla katsoa häntä suoraan silmiin edes. OLEN NIIN UJO! Vihaan tätä itsessäni. Se tässä on vielä naurettavaa on, aina kun hän yrittää saada muhu katse kontaktia käännän pääni. Hän luule varmaan et aloin vihata häntä tai hän tietää jo lapsellisen ihastumiseni. Mitä teen? :(
Voi ei, mitä mä teen?
7
551
Vastaukset
- 457457
Ajattelet liikaa. Lopeta ajattelu ja vain ole.
- Totuus.
Lopetat olemasta teini ja aikuistut.
- depe___
Jos se on niin hullu ongelma, niin mene puhumaan siitä jollekin auttajalle!!
Tai keskustele ystäviesi kanssa (parasta terapiaa) ja huomaat että et ole ainoa jännittäjä ja epäilijä. He voivat kertoa mitä itse tekevät samassa tilanteessa.
Mut hei pliis, älä nyt ihmeessä karkota sitä miestä luotas tommosella ihme pakoilulla! Ajattelet sitä miestä vaikka vain kaverina alkuun, etkä minään Suuren rakkautena.
Tsemppii. - 15523
Ongelmalla on nimikin, love-shyness. Lue tämä.
http://books.google.fi/books?id=nKZtaZ6g3IcC&pg- 12+12
Miten voi olla, ettei tuota ilmiötä vieläkään "ole olemassa" suomenkielellä? Itse olen sosiaalisesti arka, mutta en panikoi näkyvästi. Ihastumiset ovat kuitenkin aina olleet asia erikseen. Joutuessani ihastukseni kanssa samaan tilaan menen täysin kipsiin. En pysty ajattelemaan tai puhumaan, punastun, hikoan ja haluan vain paeta. Voisin treffailla sujuvasti "yhdentekevien" miesten kanssa, jotka eivät herätä tunteita. Ongelma voi kuulostaa naurettavan teinimäiseltä, mutta on todella rampauttava siitä kärsivälle, koska se estää mahdollisuuden parisuhteisiin. Toivottavasti ap:lle ei käy näin. Hänen kannattaa hakea ammattiapua vaivaansa.
- 47
Vanha totuus :älä sekaannu työkavereihin , sillä eron jälkeen kohtaat hänet kuitenkin joka päivä.
- Mello4
Tuttu juttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689