käsimatkatavaran mitat

jaska987

Voiko ryanairin käsimatkatavaran jonkun sivun mitta ylittää parilla sentillä,jos jonkun muun sivun mitta alittaa eli suomeksi voiko laukku esim.olla 57cm x 37cm x 18cm.
Pituushan ylittää 2cm.

5

1013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei voi

Tai entä viidellä tai kymmenellä sentillä? Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?

• 9+7=16

Pitää mahtua siihen kehikkoon, joita kentillä on käsimatkatavaran koon tarkistusta varten. Aina ei ole kentällä tavaroita sen kummemmin syynätty mutta joskus niitä mittailevat vielä koneeseen jonotettaessa, joten itse olisin aika tarkka noiden mittojen yms. suhteen.

• 55cm x 40cm x 20cm

Käsimatkatavaran mitat riippuvat siitä miltä kentältä olet lähdössä ja mitä kieltä puhut..

Tampereella näin kerran kun yhden miehen laukku bongattiin portilla, oli liian "pullistunut", ruumaan ja 40 erkkiä Rynkylle. Tyyppi tuli samalla koneella takaisin Malagasta ja siellä sama laukku kyllä kelpasi. Oli kai sitten kutistunut.

Lappeenrannassa taas mitat ja määrät ei koske jos jos puhuu venäjää ja käyttäytyy kuin euroopan omistaja. Tai siltä se ainakin sivulliselta näyttää. En tiä eikö henkilökunta uskalla puuttua vai mistä on kysymys mutta ihme touhua.

Luulis kyllä että se henkilökunta puuttuisi. Rynkyllä nimittäin työntekijöiden palkat riippuu siitä paljonko ne saa käräytettyä ylikokosia pakaaseja.
      http://www.matkaopaslehti.fi/artikkeli/11604/ryanairin-laukkujahti-ylipainon-huomaavalle-virkailijalle-bonusta/

• sama havainto

Leprasta menee joskus paljonkin venäläisiä, sillon on parempi olla kyllä itte muualla.

• konflikti

Matkatavarat ok, mutta sinua idioottia ei päästetä koneeseen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2912
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1498
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe