Mielestäni paperimiehille tulee asettaa erityinen solidaarisuus vero, jonka tuotto annetaan vuokratyöläisille ja työttömille. Paperiliitto on toimillaan aiheuttanut sen etteivät työttömät pääse paperitehtaisiin
Paperimiehille solidaarisuusvero?
8
83
Vastaukset
- kannatan.
Jos paperimiesten omaisuus pakkoulosotetaan, työttömät saavat 27000 euroa, ja työpaikat myös vapautuvat...
- metallimissi
metallimissi täällä ja olisin valmis maksamaan vaikka 100e/kk lisää veroa milloin tahansa, se ei minua kaataisi mihinkään, mutta elämäntapatyöttömille sitä kertynyttä rahaa ei tulisi jakaa vaan valtion talouden ylläpitoon, tietysti. menkää luuserit töihin niin ei tarvi täällä rahaa kinuta.
- hyvä idea.
Jos ay-toiminta kriminalisoidaan, silloin ay-miesten, paperiliiton johdon, luottamusmiesten, ay-aktiivien ym kansanvihollisten omaisuus voidaan pistää pakkoulosottoon ja jakaa työttömille ja vuokratyöläisille
- jos on paha ollaniin
että jaksatte samaa soopaa lykätä joka luukkuun, eikö ala jo v.tuttamaan ihan itseäkin.... vai ootteko niin itseenne kyllästyneitä kuin oletan...hmmmm.
- työttömätry
Miksi et halua auttaa työttömiä ja vuokratyöläisiä? Tottakai vuokratyöläisten asemaa parantaa se jos he saavat töitä? Tottakai työttömiä ja köyhiä helpottaa se jos heille annetaan esim demariden eläkekassojen rahat.
- 24
mutta kun mitään ei 'anneta', tee töitä niin sitten saat mitä ikinä haluat, niin me muutkin.OLEN SE DEMARI, ja hyvin menee , on töitä ollut aina ja palkat on sillä tasolla ettei valittamista ole, kaikki mahdolliset kalut ja kilut on saatu hankituksi, voidaan hankkia mitä ikinä mieli tekee milloin halutaan. Sinäkin voit kun alat tehdä töitä.
- työttömien luokka.
Kyllä demarit voidaan velvoittaa antamaan rahat, jotka eivät edes ole heidän. Eläkekassojen rahat kuuluu työttömille ja vuokratyöläsille! ei siinä demarilta kysytä mitään, vaan hän jää nuolemaan näppejään
- 20+20
miksi intät kun et saa yhtään mitään muutenkuin töihin menemällä... niistä sinun sossurahoista aletaan piankin nipistelemään pikkuhiljaa pois , ei me työssäkävijät haluta loputtomiin sinua elättää.Miten niin ettei meidän rahamme olisi meidän.... työnantaja on ne meille 'antanut'. Ei ehkä samalla lailla kuin mitä itse kuvittelet ,että joku sinulle jotain 'antaa', mutta tosiasia on että rahaa saa kun menee töihin.Ei nyt viitsitä jatkaa loputtomiin taas tätä teletappimaista toistoa, ei kukaan sulkle viitsi vastata aina vaan samaan juttuun, jookos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748