Hei!.mielenkiinnolla katsoisin mitä mieltä olette tästä:
Olen Ostamassa nyt lv orin ikää pojalla on 5vuotta,ja on tosi ruunamainen jopa tammojen kanssa!,Niin mitä mieltä olette ruunautanko vai en?,Koska omistaja sanoo että ei tartte ruunauttaa jos ei halua,mutta minua mietityttää koska tulee minun 15v tytölleni,mutta hänellä on silti lämpösistä,varsoista ja hoidosta kokemusta että en nyt tarvitse siitä moitteita ettei muka saa ostaa oria tms!.Vaan mitä mieltä olette,onko teille kokemusta/onko sinulla oria joka on ns.lasten käsiteltävissä ja on ruunamainen?
Onko ori hyvä valinta?
miumiumiumou
1
359
Vastaukset
Moikka! Mulla on itsellä entinen ravuri, joka on ori:) Tämä kaveri on äänekäs ja reipas rastastaa muttei mitenkään vaarallinen.:) Ei oo purrut tai potkinut ketään, on enemmänkin sellainen nallekarhu:) 12 vuotiaat tallilikat menee orilla ja hyvin toimii, niin esteillä, maastossa, taluttaessa, harjatessa, kouluratsastuksessa kuin kaikissa toimenpiteissä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076