Sain haltuuni 3D-version Tintti-elokuvasta. Miksi elokuva nakyy kahdesta ikkunasta yhta-aikaa?
3D-elokuva, miksi kaksi ikkunaa?
4
124
Vastaukset
- djhfgjkd
On olemassa useita 3D-tekniikoita, mutta en ole vielä nähnyt elokuvassa käytettävän tuota still-kuvissa käytettävää periaatetta. Informaationi voi olla vaillinaista.
Kaksi ikkunaa siksi, että kaksi silmää katsoo kumpikin omaa ikkunaansa. Tuo on minun tulkintani.
Yleensä koti-3D:ssä käytetään nykyään sopivanlaisia silmälaseja.
Ja nyt asiaan:
Katselulaitteistosi (Blu-ray-soitin, Tv) ei tue 3D:tä. AFAICT.- Gona-mies
Vai etta mun tv ei ole muka 3D-valmis (Sony Bravia KDL-46EX715, vm. 2011). Mista tiesit? Videot ainakin on kun uin kannessa lukee 3D. Joku sanoi etta mun pitaa hankkia oikeat 3D-lasit noin alkaa nakyyn. Sanoi etta piuhat ei ole oikeat. Miten on?
- djhfgjkd
Gona-mies kirjoitti:
Vai etta mun tv ei ole muka 3D-valmis (Sony Bravia KDL-46EX715, vm. 2011). Mista tiesit? Videot ainakin on kun uin kannessa lukee 3D. Joku sanoi etta mun pitaa hankkia oikeat 3D-lasit noin alkaa nakyyn. Sanoi etta piuhat ei ole oikeat. Miten on?
Jos sekä TV että BD-soitin ovat 3D-yhteensopivia, voi HDMI-kaapeli tosiaan olla vääränlainen. Ainakin speksien mukaan HDMI-kaapelin pitää olla versiota 1.4.
Jospa TV ja/tai soitin pitää erikseen asettaa 3D-tilaan.
- katsoja3d
Nopeasti katsottuna:
http://www.sony.fi/product/tv-117-46-lcd/kdl-46ex715#/ProductBenefits
Eli televisiosi ei ole mikään 3d valmis!
Sillä nyt ei ole merkitystä onko video 3d, jos televisio ei siihen pysty.
Ei se nyt laseilla parannu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283