Siinäpä se kysymys oikeastaan tulikin. Koira voi siis ikänsä puolesta osallistua molempiin,mutta itse en tiedä kumpaan kannattaisi osallistua..Sen tiedän että junnuluokassa ei voi saada cacibia,mutta noin niinkun muuten kumpaan?
junnu,- vai nuortenluokkaan..?
3
245
Vastaukset
- minä vaan
Itse veisin koiran Junnuihin, ellei juuri cacibia metsästä..Monissa suurikokoisissa roduissa eteenkin urokset kehittyvät usein melko hitaasti, minkä vuoksi veisin junnuihin niin pitkään kun se on vain mahdollista =)
- n
Mutt jos vaikka on jo nuorena iso kokoinen hipoo jo maximi rajaa ihanne koossa ja on hyvin kehittynyt niin veisin nuoriin.
- rot ja ran
Katsele miltä koirasi näyttää ikäisekseen. Jos on nopeammin kehittynyt ja ns. valmiimpi ilmoittaisin nuoriin.Jos vielä pentumaisempi, junnumainen niin sit junnuihin.Itse tein mokan ja ilmoitin oman vahingossa junnuihin.Iso poika näyttää varmaan koomiselta tulevissa näyttelyissä junnuluokassa joissa on kuitenkin vasta 9 kk ikäisiäkin ; ) cacibit ja sertit on utopiaa,mut ois se kiva saada eri ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269