iso-isä ja tyttölapsenlapsi ,ikä 4-v

tyttären isä !

Olen hieman huolissani siitä että oma isäni olisi pedofiliaan taipuvainen isoisänä. Hän on kyllä ihan hyvin lasten kanssa juttuun tuleva isoisä ja leikkii lasten lastensa kanssa. Mutta se asia mikä herätti minussa epäilyt oikeastaan sattui viime syksynä kun olimme tulleet saunasta niin tyttäreni meni ihan vain istumaan isoisäni rintakehän päälle saunasta tultuaan niin tämä isäni oli ottanut tekarinsa suusta pois ja antoi sitten oikein kielareita,pusuja oikein sillai kunnolla, ei mitään viattomia lapsi poskelle tai suulle suukkoja vaan ihan niinkuin kielarisuudelmia. Mulla nousi heti inhon tunteen valtaan ja sanoin isälleni etten halua hänen suutelevan tuolla tavalla tytärtäni. Hän sanoi sen vain tavaksensa ilmaista ystävyyttä...

No tämän jälkeen hän on aina puhunut näille lapsenlapsilleet et hän on heidän sillä aikaa kun ovat vierailulla heidän poikakaverinsa....tämän tapahtuman jälkeen en ole uskaltanut jättää tytärtäni samaan huoneeseen hetkeksikään.

Minun siskoillani on lapsuudessa muistoja tämmöisestä pedofiili iso-enosta joka aina vierailuillaan otti siskoni syliinsä ja oli kosketellut tyttöjen intiimijä paikkoja ja pyytänyt siskojani piirtmään alastomista tytöistä kuvia hänelle ..jotenkin olen tullut tämän asian suhteen tosi varovaiseksi.

1

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Tuon asian kanssa todellakin pitää olla varovainen. En minäkään jättäisi lastani sekuntikikaan kahden tuollaisen ihmisen kanssa. Enkä kenenkään, jonka suhteen herää pienikin mahdollisuus tuollaisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe